back

Geld storten in automaat afgebroken

ING - Bank and kantoren Marnixlaan 24, BRUSSEL
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. V.

aan: ING - Bank and kantoren

20/12/2018

Ik ging naar een automaat van ING om €300 cash te storten op mijn rekening. Ik was in de bank, stak men kaart in de automaat en klikte op de functie 'storten'. Ik stak er eerst 170 euro in, het automaat telde het geld, gaf aan dat er 170 euro ingestoken was, en vervolgens kon ik voor de opties 'storten' 'annuleren of 'bijsteken' kiezen. Ik wou er nog geld bijsteken dus heb op 'bijsteken' geklikt. Nu stak ik er 130 euro bij waarna de automaat weer begon te tellen, hier liep het mis. Het duurde zeker 3 minuten terwijk de automaat aan het draaien was. Uiteindelijk verscheen er terug '170 euro storten?', maar ik had er 300 ingestoken, dus klikte ik op annuleren zodat ik tenminste mijn geld terugkreeg. De automaat blokkeerde en gaf me een briefje met daarop 'technische storing, contacteer kantoor' en mijn informatie. Het was zondag dus ik kon niemand bereiken. Ben maandag, dinsdag en woensdag al naar de bank geweest, ze vertellen me telkens dat het in behandeling is, dat het in spoedbehandeling is, etcetera. Gisteren dan zelf naar de klachtendienst in Brussel gebeld, zij vertelden me na 30 minuten wachten, 1x gewoon opgehangen te worden en terug te bellen, dat mijn geld vandaag op mijn rekening zou staan. Intussen nog steeds niets gebeurd. Ik heb zelf al enorm veel moeite gedaan om de bank te contacteren, zij doen juist niks en vinden dit soort zaken blijkbaar niet belangrijk genoeg om het zo snel mogelijk op te lossen. Dit kan niet, het is 300 euro (veel geld voor een student) die gewoon WEG is. Waarom installeren ze deze automaten als ze niet werken? Ik ben nu ao 4 dagen aan het wachten en er is me geen geld teruggegeven, niemand heeft me zelf gecontacteerd, en als ik dan zelf (na veel moeite) bij de dienst beland die dit soort zaken zou moeten oplossen, zijn ze onbeleefd en helpen ze me niet. Ik wil gewoon mijn €300 terug en ben het beu hier zelf achter te moeten vragen en zagen. Het is bijna Kerstmis en ik heb nog steeds geen kerstcadeaus kunnen kopen door dit vervelende incident.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 300,00
  • Ik zou liefst zo snel mogelijk al mijn geld terug willen, het gaat om €300. Ook vind ik dat ING een compensatie mag betalen