MY COLLECTIONS


Deze klacht is Publiek

  • Jean-Paul B Aan MY COLLECTIONS

    Pakje met schijnbaar een DVD erin door Post geleverd. Nooit iets besteld, heb zelfs geen DVD speler en geadresseerde is foute naam.

    Omschrijving van uw klacht

    Pakje met schijnbaar een DVD erin door Post geleverd. Nooit iets besteld, heb zelfs geen DVD speler en geadresseerde is foute naam.

    Gewenste oplossing

    Ik wens nooit meer iets van deze malafide organisatie te ontvangen. Pakje wordt eerstdaags terug gestuurd. Ik eis tegemoetkoming in de verzendingskosten.

    Aankoopkanaal
    Niet van toepassing
    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • MY COLLECTIONS Aan Jean-Paul B

    Geachte, Wat vervelend dat u ongevraagd een pakket heeft ontvangen, wij zullen dan ook per direct actie ondernemen om na te gaan waarom er een pakket naar uw adres is verzonden. Uiteraard behoeft u niet te betalen voor iets wat u nooit heeft besteld. U kunt het pakket dan ook kosteloos behouden. Wij hebben inmiddels per direct alles beeindigd en uw gegevens uit ons systeem verwijderd. Zodra wij iets meer weten omtrent de verzending van het pakket naar uw adres dan laten wij u dit direct weten. Onze excuses voor deze vervelende gang van zaken (ook voor ons is dit erg vervelend) en wij hopen u hiermee, voor nu, voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, My Collections Klantenservice Vlaanderen Bpost EMC - My Collections BV PostbusBoa®te postale 9657 Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C 1830 MACHELEN T: 02/899.20.65 E: info@mycollections.be IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

    Geachte, Wat vervelend dat u ongevraagd een pakket heeft ontvangen, wij zullen dan ook per direct actie ondernemen om na te gaan waarom er een pakket naar uw adres is verzonden. Uiteraard behoeft u niet te betalen voor iets wat u nooit heeft besteld. U kunt het pakket dan ook kosteloos behouden. Wij hebben inmiddels per direct alles beeindigd en uw gegevens uit ons systeem verwijderd. Zodra wij iets meer weten omtrent de verzending van het pakket naar uw adres dan laten wij u dit direct weten. Onze excuses voor deze vervelende gang van zaken (ook voor ons is dit erg vervelend) en wij hopen u hiermee, voor nu, voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, My Collections Klantenservice Vlaanderen Bpost EMC - My Collections BV PostbusBoa®te postale 9657 Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C 1830 MACHELEN T: 02/899.20.65 E: info@mycollections.be IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)