Behandeld door Test-Aankoop

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • K. L. Aan PROXIMUS

    Bij ons begon het met een paar waarschuwingen: - verplicht overgestapt van vaste provider. Voor Proximus gekozen en hen telefonisch gecontacteerd. Meneer was nieuw en kon mijn overstap niet in orde maken dus nog geen diensten van Proximus ontvangen. - uiteindelijk na dagen wachten, naar de Proximusshop in Mechelen gegaan. Hier kreeg ik een tweede waarschuwing. De klantvriendelijk is hier gewoon overdreven en onprofessionele. Ik moet niet staan te horen wat jullie in de weekend hebben gedaan of wat jullie vinden van de prijzen van jullie eigen diensten. Jullie hebben een zeer mooie ruimte achter de schermen waar jullie als collega’s verder kunnen praten. Uiteindelijk na lang wachten mijn abonnement gemaakt. Tuttimus (zonder tv: werd niet aangeboden) en met een bundel naar keuze (werd nooit geactiveerd) Dit was in JULI. - 3de waarschuwing: nog niets van gehoord. Ik bel de klantendienst om te vragen hoe dat het zit en er is nog niets gebeurd. Aanvraag werd nooit ingediend door de shop. Ze zeiden dat ze dit gingen activeren en ik moest dus wachten. Na 1MAAND nog geen diensten. Uiteindelijk krijg ik de langverwachte mail. AUGUSTUS. - ik zie online dat als ik een nieuwe klant ben en voor tuttimus kies dat ik een tv voor 69euro kan krijgen. Ofzoiets. Ik bel de klantendienst en ik vraag dit aan. Ik krijg een mail met daarin alle info. (Bijlage) - aan hoeveel zit ik nu? Ah ja, 4de waarschuwing: na 1- 2 maanden Proximus te hebben willen we graag een serie opvragen...betalend he. Maar het werkt niet. Klantendienst gebeld en 30min á 40min aan de telefoon gestaan. Tv aan, tv uit, heb ik internet, ja. Tv resetten, alles resetten en nog meer. Daarna zeggen ze “voilà binnen 1u terug aanzetten en je gaat alles kunnen zien”. Nope geen serie. Terug betalend, dus eigenlijk een verlies. Dit was ook de laaste druppel - alles opgezocht van opzegging. 5de waarschuwing: “Bij vroegtijdige beëindiging van het contract, zult u de resterende waarde van het toestel zoals aangegeven op de aflossingstabel die u krijgt bij de intekening, moeten betalen.” In bijlage kunnen jullie deze “tabel” zien. Er is een gunstig fout voor mij, maar een grote fout voor jullie gemaakt. Tabel is namelijk leeg. In andere woorden bij vroegtijdige beëindigin is dit bedrag “0”. - Nu zijn we zeer blij en overgestapt naar onze vorige provider (kabels doorgetrokken)

    Omschrijving van uw klacht

    Bij ons begon het met een paar waarschuwingen: - verplicht overgestapt van vaste provider. Voor Proximus gekozen en hen telefonisch gecontacteerd. Meneer was nieuw en kon mijn overstap niet in orde maken dus nog geen diensten van Proximus ontvangen. - uiteindelijk na dagen wachten, naar de Proximusshop in Mechelen gegaan. Hier kreeg ik een tweede waarschuwing. De klantvriendelijk is hier gewoon overdreven en onprofessionele. Ik moet niet staan te horen wat jullie in de weekend hebben gedaan of wat jullie vinden van de prijzen van jullie eigen diensten. Jullie hebben een zeer mooie ruimte achter de schermen waar jullie als collega’s verder kunnen praten. Uiteindelijk na lang wachten mijn abonnement gemaakt. Tuttimus (zonder tv: werd niet aangeboden) en met een bundel naar keuze (werd nooit geactiveerd) Dit was in JULI. - 3de waarschuwing: nog niets van gehoord. Ik bel de klantendienst om te vragen hoe dat het zit en er is nog niets gebeurd. Aanvraag werd nooit ingediend door de shop. Ze zeiden dat ze dit gingen activeren en ik moest dus wachten. Na 1MAAND nog geen diensten. Uiteindelijk krijg ik de langverwachte mail. AUGUSTUS. - ik zie online dat als ik een nieuwe klant ben en voor tuttimus kies dat ik een tv voor 69euro kan krijgen. Ofzoiets. Ik bel de klantendienst en ik vraag dit aan. Ik krijg een mail met daarin alle info. (Bijlage) - aan hoeveel zit ik nu? Ah ja, 4de waarschuwing: na 1- 2 maanden Proximus te hebben willen we graag een serie opvragen...betalend he. Maar het werkt niet. Klantendienst gebeld en 30min á 40min aan de telefoon gestaan. Tv aan, tv uit, heb ik internet, ja. Tv resetten, alles resetten en nog meer. Daarna zeggen ze “voilà binnen 1u terug aanzetten en je gaat alles kunnen zien”. Nope geen serie. Terug betalend, dus eigenlijk een verlies. Dit was ook de laaste druppel - alles opgezocht van opzegging. 5de waarschuwing: “Bij vroegtijdige beëindiging van het contract, zult u de resterende waarde van het toestel zoals aangegeven op de aflossingstabel die u krijgt bij de intekening, moeten betalen.” In bijlage kunnen jullie deze “tabel” zien. Er is een gunstig fout voor mij, maar een grote fout voor jullie gemaakt. Tabel is namelijk leeg. In andere woorden bij vroegtijdige beëindigin is dit bedrag “0”. - Nu zijn we zeer blij en overgestapt naar onze vorige provider (kabels doorgetrokken)

    Gewenste oplossing

    Ik vraag geen compensatie voor de te kort aan de beloofde diensten. Ik betaal de laatste factuur (6847884087) niet. Dit moeten jullie intern aanpakken en de mensen beter opleiden. Eerste reden van verlies van klanten is klantenservice.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • PROXIMUS Aan K. L.

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Ref. [THREAD_ID:192949381233]

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Ref. [THREAD_ID:192949381233]

  • K. L. Aan PROXIMUS

    Nog altijd geen reactie

    Nog altijd geen reactie

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 11 januari 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)