BOL.COM


Deze klacht is Publiek

  • Ilona M Aan BOL.COM

    Het pakket zou geleverd zijn door Post NL in opdracht van Bol.com maar er werd bij ons, noch bij buren een pakket afgeleverd. Bol.com houdt staande dat het afgeleverd is.

    Omschrijving van uw klacht

    Het pakket zou geleverd zijn door Post NL in opdracht van Bol.com maar er werd bij ons, noch bij buren een pakket afgeleverd. Bol.com houdt staande dat het afgeleverd is.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling factuur en compensatie.

    Betwist bedrag
    € 49,00
    Aankoopkanaal
    Online
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BOL.COM Aan Ilona M

    ---- Original Message ---- From klachtenbox@test-aankoop.be To klantenservice@bol.com Subject Klacht: Pakket niet ontvangen (CPTBE00562800-06) Date Thu, 06 Dec 2018 19:54::04 GMT Klacht: Pakket niet ontvangen (CPTBE00562800-06) U hebt een klacht ontvangen van Ilona Moureau Beheerd via Over ons Pakket niet ontvangen BOL.COM Naam van de klant Ilona Moureau Referentie klant BOL.COM bestelnummer 2041248420 [CASE:56335100] Case nummer Adres klant Koning Albertstraat 5 3270, SCHERPENHEUVEL Beschrijving van de klacht Het pakket zou geleverd zijn door Post NL in opdracht van Bol.com maar er werd bij ons, noch bij buren een pakket afgeleverd. Bol.com houdt staande dat het afgeleverd is. Gewenste oplossing Terugbetaling factuur en compensatie. Betwist bedrag ¬ 49,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht . Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00562800-06 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop

    ---- Original Message ---- From klachtenbox@test-aankoop.be To klantenservice@bol.com Subject Klacht: Pakket niet ontvangen (CPTBE00562800-06) Date Thu, 06 Dec 2018 19:54::04 GMT Klacht: Pakket niet ontvangen (CPTBE00562800-06) U hebt een klacht ontvangen van Ilona Moureau Beheerd via Over ons Pakket niet ontvangen BOL.COM Naam van de klant Ilona Moureau Referentie klant BOL.COM bestelnummer 2041248420 [CASE:56335100] Case nummer Adres klant Koning Albertstraat 5 3270, SCHERPENHEUVEL Beschrijving van de klacht Het pakket zou geleverd zijn door Post NL in opdracht van Bol.com maar er werd bij ons, noch bij buren een pakket afgeleverd. Bol.com houdt staande dat het afgeleverd is. Gewenste oplossing Terugbetaling factuur en compensatie. Betwist bedrag ¬ 49,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht . Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00562800-06 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop

  • BOL.COM Aan Ilona M

    Beste meneer/mevrouw, Wij zijn op dit moment nog bezig met afwikkeling van deze case, hebben een onderzoek gestart bij PostNL aangaande deze bestelling wanneer wij daar een terugkoppeling van krijgen kunnen wij de klant helpen. Met vriendelijke groet, Wijnand bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- [:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]

    Beste meneer/mevrouw, Wij zijn op dit moment nog bezig met afwikkeling van deze case, hebben een onderzoek gestart bij PostNL aangaande deze bestelling wanneer wij daar een terugkoppeling van krijgen kunnen wij de klant helpen. Met vriendelijke groet, Wijnand bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- [:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)