probleem verzekering verlengde garantie

KREFEL Steenstraat 44, HUMBEEK


Deze klacht is Publiek

  • M. N. Aan KREFEL

    ons probleem:onze aeg wasmachine was stuk. Technieker langsgekomen(14/8/18) van AEG via krefel: blijkt motor stuk en kosten gingen hoger zijn dan restwaarde machine. Ikzelf dan andere technieker van AEG laten komen(24/08/18), blijkt toch kunnen herstellen voor lagere prijs dan restwaarde machine. Krefel mij dan beloofd om mijn geld(115,51euro) terug te storten.Tot op heden(9/11/18) en na aantal telefoontjes nog geen geld ontvangen.Beloven ons wel om in orde te maken, maar na 3maand nog niets veranderd

    Omschrijving van uw klacht

    ons probleem:onze aeg wasmachine was stuk. Technieker langsgekomen(14/8/18) van AEG via krefel: blijkt motor stuk en kosten gingen hoger zijn dan restwaarde machine. Ikzelf dan andere technieker van AEG laten komen(24/08/18), blijkt toch kunnen herstellen voor lagere prijs dan restwaarde machine. Krefel mij dan beloofd om mijn geld(115,51euro) terug te storten.Tot op heden(9/11/18) en na aantal telefoontjes nog geen geld ontvangen.Beloven ons wel om in orde te maken, maar na 3maand nog niets veranderd

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 115,51

    volledige terugbetaling van 115.51euro

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • KREFEL Aan M. N.

    Beste Klant, Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk. Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen? Bedankt voor uw vertrouwen. Krefel Customer Care Cher Client, Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement. Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be? Merci pour votre confiance. Krefel Customer Care In response to: Klacht: probleem verzekering verlengde garantie (CPTBE00546216-09) klachtenbox to: mail.box 09/11/2018 14:26

    Beste Klant, Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk. Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen? Bedankt voor uw vertrouwen. Krefel Customer Care Cher Client, Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement. Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be? Merci pour votre confiance. Krefel Customer Care In response to: Klacht: probleem verzekering verlengde garantie (CPTBE00546216-09) klachtenbox to: mail.box 09/11/2018 14:26

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)