niet akkoord met herinneringskost

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • G. C. Aan TELENET

    Ik klaag over de herinneringskost van €10. In een brief van Telenet werd meegedeeld dat er een extra kost wordt aangerekend van €10 omdat er een factuur te laat werd betaald. In een e-mail naar telenet heb ik gevraagd om deze extra kost te laten vallen omdat het om een eerste herinnering gaat. Telenet heeft geantwoord dat ik binnen 2 werkdagen gecontacteerd zou worden. Dat is niet gebeurd. Dan hun klantendienst gebeld. Daar kreeg ik te horen dat een eerste herinnering altijd per e-mail of sms gebeurt. Omdat dit niet kon (geen e-mail adres noch gsmnr. beschikbaar)beschouwen zij deze eerste brief als een tweede herinnering met dus extra €10. Indien ik alleen de hoofdsom betaal blijft deze €10 openstaan en komen daar dan weer extra kosten bij volgens deze medewerker. Ik betaal dus de volledige som onder voorbehoud.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik klaag over de herinneringskost van €10. In een brief van Telenet werd meegedeeld dat er een extra kost wordt aangerekend van €10 omdat er een factuur te laat werd betaald. In een e-mail naar telenet heb ik gevraagd om deze extra kost te laten vallen omdat het om een eerste herinnering gaat. Telenet heeft geantwoord dat ik binnen 2 werkdagen gecontacteerd zou worden. Dat is niet gebeurd. Dan hun klantendienst gebeld. Daar kreeg ik te horen dat een eerste herinnering altijd per e-mail of sms gebeurt. Omdat dit niet kon (geen e-mail adres noch gsmnr. beschikbaar)beschouwen zij deze eerste brief als een tweede herinnering met dus extra €10. Indien ik alleen de hoofdsom betaal blijft deze €10 openstaan en komen daar dan weer extra kosten bij volgens deze medewerker. Ik betaal dus de volledige som onder voorbehoud.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 10,00

    €10 korting op volgende factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • G. C. Aan TELENET

    Geachte Telenet, Na mijn klacht werd ik telefonisch gecontacteerd door jullie met de vraag wat het probleem juist is en werd mij gezegd dat ik €10 korting zou krijgen. Ik nam aan dat dat op de volgende factuur zou zijn. Vorige vrijdag kreeg ik die volgende factuur. Zonder €10 korting. Mijn vraag is nu wanneer die €10 nu eindelijk wordt terugbetaald.

    Geachte Telenet, Na mijn klacht werd ik telefonisch gecontacteerd door jullie met de vraag wat het probleem juist is en werd mij gezegd dat ik €10 korting zou krijgen. Ik nam aan dat dat op de volgende factuur zou zijn. Vorige vrijdag kreeg ik die volgende factuur. Zonder €10 korting. Mijn vraag is nu wanneer die €10 nu eindelijk wordt terugbetaald.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)