back

Geen dienst geleverd & geen refund

GROUPON Boulevard Emile Jacqmain 135, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

W. V.

aan: GROUPON

20/09/2018

We hebben een groupon aangekocht voor een ballonvaart te maken. We hebben vervolgens de instructies op de groupon gevolgd en via email meermaals contact opgenomen met het berdijf zonder response. De instructies waren: Reserveer je datum binnen 6 maanden na aankoop op contact@info-ballonvaarten.be met vermelding van Groupon, je telefoonnummer, het aantal personen, je vouchercode(s), de vervaldatum van de voucher(s) en de zone waar je wenst te varen. De email die ik stuurde 31/08/2018: Ik wilde een ballonvaart reserveren voor 2 personen op 1 van de volgende datums 15/09, 16/09, 22/09 of 23/09. Grouponcode: XXX. Controlercode: XXX Zone: Rotselaar Geldigheid: 14.01.2020 --------------------------------------------------------------- Een vervolg email op 14/09/2018: Enkele weken gelden heb ik jullie gemailed ivm een groupon ballonvaart. Tot op heden heb ik van jullie nog niets gehoord. Hebben jullie onze reservering goed ontvangen? Ik kijk uit naar een spoedig antwoord. ---------------------------------------------------------- Uiteindelijk hebben we groupon zelf gecontacteerd om hun op het probleem te wijzen en ons geld terug te vragen. Rachid A schreef: U gaat uw geld zeker niet terug krijgen op uw rekening beste klant want uw voucher buiten herroepingsrecht is. Ik ga deze kwestie doorzetten naar de juiste afdeling en misschien met een hoge uitzondering krijgt u het aankoopbedrag terug op uw groupon account. -------------------------------------------------------- We zijn niet geïnteresseerd in een tegoed op onze groupon account waar denkbeeldige goederen & diensten ingeleverd kunnen worden voor echt geld. Ik vind het raar dat een bedrijf als Groupon een dienst kan verkopen zonder die te leveren en het normaal vind dat klanten hun geld niet kunnen terugkrijgen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 198,00
  • Volledige terugbetaling

Berichten (2)

GROUPON

aan: W. V.

20/09/2018

- Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Geen dienst geleverd and geen refund (CPTBE00512231-71) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[7OV56D-Z2QR]

GROUPON

aan: W. V.

20/09/2018

- Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Geen dienst geleverd and geen refund (CPTBE00512231-71) ---------------------------------------------- Benchammach A., 20 sep. 10:37 BST Beste mevrouw Maksimava, Bedankt voor uw e-mail. Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie hebben we dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 7 dagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden. Wij hopen op uw geduld en wij vertrouwen er op dat deze kwestie snel wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Abdellah. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[7OV56D-Z2QR]