Foutieve info supportlijn met gevolg extra kosten.

afgesloten Succesvol

eVitale B.V. – Natuurlijke voedingssupplementen Postbus 23397 1100DW, Amsterdam


Deze klacht is Publiek

  • R. D. Aan eVitale B.V. – Natuurlijke voedingssupplementen

    Een tijdje geleden bestelde mijn partner zonder het door te hebben via facebook een proefpakket namelijk het " Garcinia Cambogia 365 – Probeer pakket" . Aangezien dit niet de bedoeling was nam ik contact op met 085 40 00 046 ( Evitale hulplijn) . Ik legde hen de situatie uit en of het mogelijk was om dit product als nog terug te sturen . Hierbij vermelde ik uitdrukkelijk dat de binnen de 14 dagen regel van terug sturen wel al verlopen is en of dit dan geen probleem is als ik dit pakket terug stuur. De dame van de support zei dat dit geen probleem was. Ik stuurde het pakket dus aangetekend terug op met de post en mailde support@evitale.eu door dat het pakket verstuurd was ( plus kopie van aangetekende zending) . Ik dus denken dat alles in orde was nu . Maar jammer enkele dagen later kreeg ik een aanmaning van Billink B.V. ( een dienst om achteraf te betalen) dat er nog steeds betaald moest worden . Ondertussen was er een toeslag bijgekomen omdat we deze te laat hadden betaald . Normale prijs was 69.95 euro en nu al 82.45. Ik belde direct terug naar EVitale B.V om te horen wat er aan de hand was. Ik geraakte na 1 uur wachten jammer genoeg niet binnen bij hun support hulplijn ( Ik betaalde hiervoor 50 euro aan extra belkosten want van Be naar NL bellen is niet gratis). Ik probeerde het dan maar via mail .Na enkele dagen wachten kreeg ik een antwoord en dit ging een paar keer op en af. --------------------------------------------------- Mijn eerste mail naar EVitale na de mail I.V.M aanmaning om te betalen + extra kosten : Beste, Enkele dagen geleden belde ik ivm een product dat werd geleverd waar ik geen weet van had. Ik stuurde het product reeds aangetekend terug zoals afgesproken aan de telefoon. (zie bijlage) Het gaat om het product Garcinia cambogia 365 - probeer pakket. Vandaag kregen we nogmaals een aanmaning om dit te betalen van "Billink" Ik probeerde 1 uur aan een stuk jullie hulplijn te bellen zonder succes dus doe ik via deze weg .> Gelieve dit in orde te brengen. groeten, Elizabeth De Roos -------------------------------- Mijn 2de mail naar EVitale omdat ik geen reactie kreeg : Beste, Na vele keren bellen zonder succes , ( altijd zelfde melding , nog 1 persoon voor u) . Dit heeft me ondertussen al 50 euro aan telefoon kosten gekost want ik bel naar NL vanuit BE. Ik liet vandaag nog een voicemail bericht achter en stuurde al vele keren een mail naar jullie. Op 14 Juli hebben jullie mijn pakket terug ontvangen , want dit is aangetekend verstuurd ... Mijn geduld geraakt nu wel op . Ik geef het nog enkele dagen als dit zonder enige reactie is ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. ( publieke klacht via testaankoop zal dan de 1ste stap zijn). Groeten, Elizabeth De Roos --------------------------------------------------- Hun reactie op deze e-mail Geachte mevrouw De Roos, Hartelijk dank voor u e-mail. Wij informeren u onderstaand. Wij hebben de administratie voor u gecontroleerd. Hieruit blijkt dat er op 9 juni 2018 middels internet een bestelling is gedaan. Deze bestelling is wegens een kredietcheck in de wacht geplaats en uiteindelijk met goedkeuring op 19 juni 2018 doorgezet. U geeft aan dat u de bestelling heeft geretourneerd. Op uw retourbewijs staat de datum van 12 juli 2018 vermeld, echter is het pakketje op 20 juni 2018 bij u bezorgd (https://tracking.sendcloud.sc/forward?carrier=postnl&code=3SYZXG1190349&destination=BE&am...). Uw retournering is daarmee ruim buiten de wettelijk retourtermijn. Zodra wij het produkt binnen de 14 dagen wettelijk retourtermijn ontvangen, verwerken wij dit in de administratie en ontvangt u per mail een bevestiging van creditering van de betaalmaatschappij. Ontvangen wijhet pakketje buiten het gestelde retourtermijn en/of met geopend product, vervalt het recht op creditering en dient u de volledige factuur te voldoen. U kunt dit nalezen in onze voorwaarden, beschikbaar op de website bij "meest gestelde vragen". Met vriendelijke groet, Klantenservice eVitale B.V. Postbus 23397 1100DW Amsterdam ---------------------------------------------------- Mijn reactie op deze : Beste, Ik was inderdaad op de hoogte van de 14 dagen retour regel , daarom dat ik ook belde met jullie support om dit te bespreken. Ik heb de dame aan de lijn uitdrukkelijk gevraagd of dit een probleem was , ze wist mij te vertellen dat dit geen probleem was en ik het pakket gewoon mocht terug sturen. Gelieve het mogelijk opgenomen gesprek te her beluisteren of de dame in kwestie over dit aan te spreken. Je begrijpt ook wel dat ik me genaaid voel na zo een reply en zonder eerlijke uitkomst hier met verder ga omdat de fout duidelijk bij de support hulplijn ligt ... Groeten, ------------------------------------- Reactie van Evitale : There is a new comment in the ticket submitted by Support to Billink B.V. Comment added by : Support Comment Content: Geachte mevrouw De Roos, In antwoord op uw e-mail, informeren wij u onderstaand. Onze supportlijn heeft aangegeven dat retournering mogelijk was, echter is deze na het wettelijk retourtermijn, gaan wij niet over tot creditering. Zodra wij het product binnen de 14 dagen retourtermijn ontvangen, verwerken wij dit in de administratie en ontvangt u per mail een bevestiging van creditering van de betaalmaatschappij. Is het product geretourneerd buiten het wettelijk retourtermijn of geopend (de plastic seal verbroken van het potje) en ontbreken er tabletten, dan kunnen wij het niet meer retour nemen en vervalt het recht op creditering. U kunt dit nalezen in onze voorwaarden, beschikbaar op de website bij "meest gestelde vragen". Met vriendelijke groet, Klantenser vice eVitale B.V. Postbus 23397 1100DW Amsterdam -------------------------------------------------------- Ze geven dus duidelijk toe dat hun support foutieve informatie door heeft gegeven aan mij. Waardoor ik ik dus met extra kosten zit opgezadeld , kosten voor lucht want het pakket is reeds teruggestuurd( dit kan ik bewijzen want het is aangetekend ontvangen). Ik heb reeds besloten om de kosten van 82.45 euro te betalen omdat ik niet de uitkomst weet en niet nog meer extra kosten wil betalen. Ik hoop en verwacht dat ze op ze minst de 82.45 euro terug betalen.

    Omschrijving van uw klacht

    Een tijdje geleden bestelde mijn partner zonder het door te hebben via facebook een proefpakket namelijk het " Garcinia Cambogia 365 – Probeer pakket" . Aangezien dit niet de bedoeling was nam ik contact op met 085 40 00 046 ( Evitale hulplijn) . Ik legde hen de situatie uit en of het mogelijk was om dit product als nog terug te sturen . Hierbij vermelde ik uitdrukkelijk dat de binnen de 14 dagen regel van terug sturen wel al verlopen is en of dit dan geen probleem is als ik dit pakket terug stuur. De dame van de support zei dat dit geen probleem was. Ik stuurde het pakket dus aangetekend terug op met de post en mailde support@evitale.eu door dat het pakket verstuurd was ( plus kopie van aangetekende zending) . Ik dus denken dat alles in orde was nu . Maar jammer enkele dagen later kreeg ik een aanmaning van Billink B.V. ( een dienst om achteraf te betalen) dat er nog steeds betaald moest worden . Ondertussen was er een toeslag bijgekomen omdat we deze te laat hadden betaald . Normale prijs was 69.95 euro en nu al 82.45. Ik belde direct terug naar EVitale B.V om te horen wat er aan de hand was. Ik geraakte na 1 uur wachten jammer genoeg niet binnen bij hun support hulplijn ( Ik betaalde hiervoor 50 euro aan extra belkosten want van Be naar NL bellen is niet gratis). Ik probeerde het dan maar via mail .Na enkele dagen wachten kreeg ik een antwoord en dit ging een paar keer op en af. --------------------------------------------------- Mijn eerste mail naar EVitale na de mail I.V.M aanmaning om te betalen + extra kosten : Beste, Enkele dagen geleden belde ik ivm een product dat werd geleverd waar ik geen weet van had. Ik stuurde het product reeds aangetekend terug zoals afgesproken aan de telefoon. (zie bijlage) Het gaat om het product Garcinia cambogia 365 - probeer pakket. Vandaag kregen we nogmaals een aanmaning om dit te betalen van "Billink" Ik probeerde 1 uur aan een stuk jullie hulplijn te bellen zonder succes dus doe ik via deze weg .> Gelieve dit in orde te brengen. groeten, Elizabeth De Roos -------------------------------- Mijn 2de mail naar EVitale omdat ik geen reactie kreeg : Beste, Na vele keren bellen zonder succes , ( altijd zelfde melding , nog 1 persoon voor u) . Dit heeft me ondertussen al 50 euro aan telefoon kosten gekost want ik bel naar NL vanuit BE. Ik liet vandaag nog een voicemail bericht achter en stuurde al vele keren een mail naar jullie. Op 14 Juli hebben jullie mijn pakket terug ontvangen , want dit is aangetekend verstuurd ... Mijn geduld geraakt nu wel op . Ik geef het nog enkele dagen als dit zonder enige reactie is ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. ( publieke klacht via testaankoop zal dan de 1ste stap zijn). Groeten, Elizabeth De Roos --------------------------------------------------- Hun reactie op deze e-mail Geachte mevrouw De Roos, Hartelijk dank voor u e-mail. Wij informeren u onderstaand. Wij hebben de administratie voor u gecontroleerd. Hieruit blijkt dat er op 9 juni 2018 middels internet een bestelling is gedaan. Deze bestelling is wegens een kredietcheck in de wacht geplaats en uiteindelijk met goedkeuring op 19 juni 2018 doorgezet. U geeft aan dat u de bestelling heeft geretourneerd. Op uw retourbewijs staat de datum van 12 juli 2018 vermeld, echter is het pakketje op 20 juni 2018 bij u bezorgd (https://tracking.sendcloud.sc/forward?carrier=postnl&code=3SYZXG1190349&destination=BE&am...). Uw retournering is daarmee ruim buiten de wettelijk retourtermijn. Zodra wij het produkt binnen de 14 dagen wettelijk retourtermijn ontvangen, verwerken wij dit in de administratie en ontvangt u per mail een bevestiging van creditering van de betaalmaatschappij. Ontvangen wijhet pakketje buiten het gestelde retourtermijn en/of met geopend product, vervalt het recht op creditering en dient u de volledige factuur te voldoen. U kunt dit nalezen in onze voorwaarden, beschikbaar op de website bij "meest gestelde vragen". Met vriendelijke groet, Klantenservice eVitale B.V. Postbus 23397 1100DW Amsterdam ---------------------------------------------------- Mijn reactie op deze : Beste, Ik was inderdaad op de hoogte van de 14 dagen retour regel , daarom dat ik ook belde met jullie support om dit te bespreken. Ik heb de dame aan de lijn uitdrukkelijk gevraagd of dit een probleem was , ze wist mij te vertellen dat dit geen probleem was en ik het pakket gewoon mocht terug sturen. Gelieve het mogelijk opgenomen gesprek te her beluisteren of de dame in kwestie over dit aan te spreken. Je begrijpt ook wel dat ik me genaaid voel na zo een reply en zonder eerlijke uitkomst hier met verder ga omdat de fout duidelijk bij de support hulplijn ligt ... Groeten, ------------------------------------- Reactie van Evitale : There is a new comment in the ticket submitted by Support to Billink B.V. Comment added by : Support Comment Content: Geachte mevrouw De Roos, In antwoord op uw e-mail, informeren wij u onderstaand. Onze supportlijn heeft aangegeven dat retournering mogelijk was, echter is deze na het wettelijk retourtermijn, gaan wij niet over tot creditering. Zodra wij het product binnen de 14 dagen retourtermijn ontvangen, verwerken wij dit in de administratie en ontvangt u per mail een bevestiging van creditering van de betaalmaatschappij. Is het product geretourneerd buiten het wettelijk retourtermijn of geopend (de plastic seal verbroken van het potje) en ontbreken er tabletten, dan kunnen wij het niet meer retour nemen en vervalt het recht op creditering. U kunt dit nalezen in onze voorwaarden, beschikbaar op de website bij "meest gestelde vragen". Met vriendelijke groet, Klantenser vice eVitale B.V. Postbus 23397 1100DW Amsterdam -------------------------------------------------------- Ze geven dus duidelijk toe dat hun support foutieve informatie door heeft gegeven aan mij. Waardoor ik ik dus met extra kosten zit opgezadeld , kosten voor lucht want het pakket is reeds teruggestuurd( dit kan ik bewijzen want het is aangetekend ontvangen). Ik heb reeds besloten om de kosten van 82.45 euro te betalen omdat ik niet de uitkomst weet en niet nog meer extra kosten wil betalen. Ik hoop en verwacht dat ze op ze minst de 82.45 euro terug betalen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 130,00

    Volledige terugbetaling van 82.45 euro en omdat de fout bij hun ligt en zicht schuilen achter hun 14 dagen regel een compensatie van 50 euro voor de gemaakte belkosten.

  • eVitale B.V. – Natuurlijke voedingssupplementen Aan R. D.

    Geachte heer en mevrouw De Roos, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Onderstaand informeren wij u. Inzake uw vordering, zullen wij het reeds betaalde bedrag van Eur 82,45 aan u crediteren. Met betrekking tot uw belkosten, ontvangen wij graag (als reply op deze e-mail) een kopie van het afschrift met de door u gemaakte belkosten naar ons nummer +3185 400 046. Op basis van dit afschrift, zullen wij de vergoeding van uw belkosten in behandeling nemen. Graag ontvangen wij uw gegevens: Naam rekeninghouder Volledige rekeningnummer (IBAN en BIC) Adressering Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, eVitale B.V. BackOffice - Klachten klachtenbox@test-aankoop.be schreef op 2018-08-07 00:36: Klacht: Foutieve info supportlijn met gevolg extra kosten. (CPTBE00482050-57) a, a[href] color: 1e5ba3; @media only screen and (max-width: 480px) , , , p, a, li, blockquote -webkit-text-size-adjust: none !important; width: 100% !important; min- a color: 1e5ba3; width: 100% !important; [class~=helpBanner] padding: 0 10px !important; [class~=main] width: 100% !important; border-bottom: none !important; [class~=w10], [class~=w10] width: 10px !important; [class~=w15], [class~=w15] width: 10px !important; [class~=h5] height: 5px !important; [class~=h20] height: 20px !important; [class~=logo] width: 95px !important; height: auto !important; [class~=logo2] width: 100px !important; height: auto !important; [class~=hide], tr[class~=hide], [class~=hide], [class~=hide] display: none !important; height: 0 !important; line-height: 0 !important; visibility: hidden !important; width: 0 !important; [class~=f8], a[class~=f8] font-size: 8px !important; line-height: 8px !important; font-size: 12px !important; line-height: 16px !important; [class~=f14] font-size: 14px !important; line-height: 18px !important; [class~=via] float: left !important; width: auto !important; text-align: right !important; [class~=about] float: right !important; width: auto !important; text-align: right !important; [class~=title] font-size: 24px !important; line-height: 28px !important; a[class~=button] font-size: 12px !important; line-height: 16px !important; padding: 15px 0 !important; text-align: center !important; [class~=needHelpCell] display: inline !important; font-size: 14px !important; line-height: 18px !important; text-align: center !important; a[class~=needHelpButton] border-radius: 5px; background-color: 567fb4; background-repeat: repeat-x; background-image: -moz-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -ms-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -webkit-gradient(linear, 0 0, 0 100%, from(567fb4), to(245aa6)); background-image: -webkit-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -o-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: linear-gradient(to bottom, 567fb4, 245aa6); padding: 5px 10px!important; border-bottom: 2px solid bfbfbd; color: fff !important; font-size: 14px !important; line-height: 14px !important; margin: 0 0 0 10px !important; text-transform: uppercase !important; text-align:center; [class~=dl-spacer] height: 10px !important; width: 1px !important; [class~=dl-spacer] height: 10px !important; width: 100% !important; [class~=term] width: 100% !important; text-align: left !important; font-size: 12px !important; line-height: 12px !important; display: block !important; [class~=paperclip], [class~=paperclip] width: 12px !important; height: 12px !important; [class~=iconLink] width: auto !important; display: inline-block !important; [5] [6] Links: ------ [1] www.test-aankoop.be [2] www.test-aankoop.be/klagen/ [3] www.test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE00482050-57 [4] www.test-aankoop.be/klagenublieke-klachten [5] www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden [6] www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy

    Geachte heer en mevrouw De Roos, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Onderstaand informeren wij u. Inzake uw vordering, zullen wij het reeds betaalde bedrag van Eur 82,45 aan u crediteren. Met betrekking tot uw belkosten, ontvangen wij graag (als reply op deze e-mail) een kopie van het afschrift met de door u gemaakte belkosten naar ons nummer +3185 400 046. Op basis van dit afschrift, zullen wij de vergoeding van uw belkosten in behandeling nemen. Graag ontvangen wij uw gegevens: Naam rekeninghouder Volledige rekeningnummer (IBAN en BIC) Adressering Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, eVitale B.V. BackOffice - Klachten klachtenbox@test-aankoop.be schreef op 2018-08-07 00:36: Klacht: Foutieve info supportlijn met gevolg extra kosten. (CPTBE00482050-57) a, a[href] color: 1e5ba3; @media only screen and (max-width: 480px) , , , p, a, li, blockquote -webkit-text-size-adjust: none !important; width: 100% !important; min- a color: 1e5ba3; width: 100% !important; [class~=helpBanner] padding: 0 10px !important; [class~=main] width: 100% !important; border-bottom: none !important; [class~=w10], [class~=w10] width: 10px !important; [class~=w15], [class~=w15] width: 10px !important; [class~=h5] height: 5px !important; [class~=h20] height: 20px !important; [class~=logo] width: 95px !important; height: auto !important; [class~=logo2] width: 100px !important; height: auto !important; [class~=hide], tr[class~=hide], [class~=hide], [class~=hide] display: none !important; height: 0 !important; line-height: 0 !important; visibility: hidden !important; width: 0 !important; [class~=f8], a[class~=f8] font-size: 8px !important; line-height: 8px !important; font-size: 12px !important; line-height: 16px !important; [class~=f14] font-size: 14px !important; line-height: 18px !important; [class~=via] float: left !important; width: auto !important; text-align: right !important; [class~=about] float: right !important; width: auto !important; text-align: right !important; [class~=title] font-size: 24px !important; line-height: 28px !important; a[class~=button] font-size: 12px !important; line-height: 16px !important; padding: 15px 0 !important; text-align: center !important; [class~=needHelpCell] display: inline !important; font-size: 14px !important; line-height: 18px !important; text-align: center !important; a[class~=needHelpButton] border-radius: 5px; background-color: 567fb4; background-repeat: repeat-x; background-image: -moz-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -ms-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -webkit-gradient(linear, 0 0, 0 100%, from(567fb4), to(245aa6)); background-image: -webkit-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -o-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: linear-gradient(to bottom, 567fb4, 245aa6); padding: 5px 10px!important; border-bottom: 2px solid bfbfbd; color: fff !important; font-size: 14px !important; line-height: 14px !important; margin: 0 0 0 10px !important; text-transform: uppercase !important; text-align:center; [class~=dl-spacer] height: 10px !important; width: 1px !important; [class~=dl-spacer] height: 10px !important; width: 100% !important; [class~=term] width: 100% !important; text-align: left !important; font-size: 12px !important; line-height: 12px !important; display: block !important; [class~=paperclip], [class~=paperclip] width: 12px !important; height: 12px !important; [class~=iconLink] width: auto !important; display: inline-block !important; [5] [6] Links: ------ [1] www.test-aankoop.be [2] www.test-aankoop.be/klagen/ [3] www.test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE00482050-57 [4] www.test-aankoop.be/klagenublieke-klachten [5] www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden [6] www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy

  • R. D. Aan eVitale B.V. – Natuurlijke voedingssupplementen

    Geachte Evitale, Zie bijlage i.v.m telefoongesprekken. De totaal gemaakte telefoonkosten zijn 55,95 euro. Alles mag gestort worden naar BE59973116612626 (BIC : ARSPBE22 ) op de naam van Elizabeth De Roos. Groeten, Elizabeth

    Geachte Evitale, Zie bijlage i.v.m telefoongesprekken. De totaal gemaakte telefoonkosten zijn 55,95 euro. Alles mag gestort worden naar BE59973116612626 (BIC : ARSPBE22 ) op de naam van Elizabeth De Roos. Groeten, Elizabeth

  • eVitale B.V. – Natuurlijke voedingssupplementen Aan R. D.

    Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Wij gaan over tot betaling van: Eur 55,95 belkosten Eur 82,45 creditering GC Vertrouwende u van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Klantenservice eVitale B.V. klachtenbox@test-aankoop.be schreef op 2018-08-08 00:54: Klacht: Foutieve info supportlijn met gevolg extra kosten. (CPTBE00482050-57) a, a[href] color: 1e5ba3; @media only screen and (max-width: 480px) , , , p, a, li, blockquote -webkit-text-size-adjust: none !important; width: 100% !important; min- a color: 1e5ba3; width: 100% !important; [class~=helpBanner] padding: 0 10px !important; [class~=main] width: 100% !important; border-bottom: none !important; [class~=w10], [class~=w10] width: 10px !important; [class~=w15], [class~=w15] width: 10px !important; [class~=h5] height: 5px !important; [class~=h20] height: 20px !important; [class~=logo] width: 95px !important; height: auto !important; [class~=logo2] width: 100px !important; height: auto !important; [class~=hide], tr[class~=hide], [class~=hide], [class~=hide] display: none !important; height: 0 !important; line-height: 0 !important; visibility: hidden !important; width: 0 !important; [class~=f8], a[class~=f8] font-size: 8px !important; line-height: 8px !important; font-size: 12px !important; line-height: 16px !important; [class~=f14] font-size: 14px !important; line-height: 18px !important; [class~=via] float: left !important; width: auto !important; text-align: right !important; [class~=about] float: right !important; width: auto !important; text-align: right !important; [class~=title] font-size: 24px !important; line-height: 28px !important; a[class~=button] font-size: 12px !important; line-height: 16px !important; padding: 15px 0 !important; text-align: center !important; [class~=needHelpCell] display: inline !important; font-size: 14px !important; line-height: 18px !important; text-align: center !important; a[class~=needHelpButton] border-radius: 5px; background-color: 567fb4; background-repeat: repeat-x; background-image: -moz-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -ms-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -webkit-gradient(linear, 0 0, 0 100%, from(567fb4), to(245aa6)); background-image: -webkit-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -o-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: linear-gradient(to bottom, 567fb4, 245aa6); padding: 5px 10px!important; border-bottom: 2px solid bfbfbd; color: fff !important; font-size: 14px !important; line-height: 14px !important; margin: 0 0 0 10px !important; text-transform: uppercase !important; text-align:center; [class~=dl-spacer] height: 10px !important; width: 1px !important; [class~=dl-spacer] height: 10px !important; width: 100% !important; [class~=term] width: 100% !important; text-align: left !important; font-size: 12px !important; line-height: 12px !important; display: block !important; [class~=paperclip], [class~=paperclip] width: 12px !important; height: 12px !important; [class~=iconLink] width: auto !important; display: inline-block !important; ROB DE ROOS [5] [6] Links: ------ [1] www.test-aankoop.be [2] www.test-aankoop.be/klagen/ [3] www.test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE00482050-57 [4] www.test-aankoop.be/klagenublieke-klachten [5] www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden [6] www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy

    Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Wij gaan over tot betaling van: Eur 55,95 belkosten Eur 82,45 creditering GC Vertrouwende u van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Klantenservice eVitale B.V. klachtenbox@test-aankoop.be schreef op 2018-08-08 00:54: Klacht: Foutieve info supportlijn met gevolg extra kosten. (CPTBE00482050-57) a, a[href] color: 1e5ba3; @media only screen and (max-width: 480px) , , , p, a, li, blockquote -webkit-text-size-adjust: none !important; width: 100% !important; min- a color: 1e5ba3; width: 100% !important; [class~=helpBanner] padding: 0 10px !important; [class~=main] width: 100% !important; border-bottom: none !important; [class~=w10], [class~=w10] width: 10px !important; [class~=w15], [class~=w15] width: 10px !important; [class~=h5] height: 5px !important; [class~=h20] height: 20px !important; [class~=logo] width: 95px !important; height: auto !important; [class~=logo2] width: 100px !important; height: auto !important; [class~=hide], tr[class~=hide], [class~=hide], [class~=hide] display: none !important; height: 0 !important; line-height: 0 !important; visibility: hidden !important; width: 0 !important; [class~=f8], a[class~=f8] font-size: 8px !important; line-height: 8px !important; font-size: 12px !important; line-height: 16px !important; [class~=f14] font-size: 14px !important; line-height: 18px !important; [class~=via] float: left !important; width: auto !important; text-align: right !important; [class~=about] float: right !important; width: auto !important; text-align: right !important; [class~=title] font-size: 24px !important; line-height: 28px !important; a[class~=button] font-size: 12px !important; line-height: 16px !important; padding: 15px 0 !important; text-align: center !important; [class~=needHelpCell] display: inline !important; font-size: 14px !important; line-height: 18px !important; text-align: center !important; a[class~=needHelpButton] border-radius: 5px; background-color: 567fb4; background-repeat: repeat-x; background-image: -moz-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -ms-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -webkit-gradient(linear, 0 0, 0 100%, from(567fb4), to(245aa6)); background-image: -webkit-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: -o-linear-gradient(top, 567fb4, 245aa6); background-image: linear-gradient(to bottom, 567fb4, 245aa6); padding: 5px 10px!important; border-bottom: 2px solid bfbfbd; color: fff !important; font-size: 14px !important; line-height: 14px !important; margin: 0 0 0 10px !important; text-transform: uppercase !important; text-align:center; [class~=dl-spacer] height: 10px !important; width: 1px !important; [class~=dl-spacer] height: 10px !important; width: 100% !important; [class~=term] width: 100% !important; text-align: left !important; font-size: 12px !important; line-height: 12px !important; display: block !important; [class~=paperclip], [class~=paperclip] width: 12px !important; height: 12px !important; [class~=iconLink] width: auto !important; display: inline-block !important; ROB DE ROOS [5] [6] Links: ------ [1] www.test-aankoop.be [2] www.test-aankoop.be/klagen/ [3] www.test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE00482050-57 [4] www.test-aankoop.be/klagenublieke-klachten [5] www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden [6] www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy

  • R. D. Aan eVitale B.V. – Natuurlijke voedingssupplementen

    Geachte Evitale, Vandaag kreeg ik nogmaals een aanmaning van "Billink" om het opstaande bedrag te betalen.De vorige aanmaning betaalde we reeds , deze was 82,45 euro. Blijkbaar hebben ze de betaling ontvangen net over de betalingstermijn. Zie bijlage voor copy aanmaningsfactuur. Gelieve Billink in te lichten over de situatie en dit recht te zetten. Ik vermeld er nog even bij dat de 82.45 euro al reeds van de rekening is en dat deze aanmaning binnen de 5 dagen volbracht moet worden. Groeten, Elizabeth

    Geachte Evitale, Vandaag kreeg ik nogmaals een aanmaning van "Billink" om het opstaande bedrag te betalen.De vorige aanmaning betaalde we reeds , deze was 82,45 euro. Blijkbaar hebben ze de betaling ontvangen net over de betalingstermijn. Zie bijlage voor copy aanmaningsfactuur. Gelieve Billink in te lichten over de situatie en dit recht te zetten. Ik vermeld er nog even bij dat de 82.45 euro al reeds van de rekening is en dat deze aanmaning binnen de 5 dagen volbracht moet worden. Groeten, Elizabeth

  • R. D. Aan eVitale B.V. – Natuurlijke voedingssupplementen

    Geachte Evitale , Ik heb reeds contact gehad met billink. De nieuwe aanmaning was een fout , ze hebben de 82,45 van mij wel reeds ontvangen. Ik wacht nu dus op de storting naar mij van 55,95 belkosten en 82,45 van jullie kant. Groeten, Elizabeth

    Geachte Evitale , Ik heb reeds contact gehad met billink. De nieuwe aanmaning was een fout , ze hebben de 82,45 van mij wel reeds ontvangen. Ik wacht nu dus op de storting naar mij van 55,95 belkosten en 82,45 van jullie kant. Groeten, Elizabeth

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)