GROUPON Boulevard Emile Jacqmain 135, BRUXELLES


Deze klacht is Publiek

  • anne h Aan GROUPON

    iPhone gekocht -via paneurotraders ontvangen. Vrij snel probleem ermee zwarte scherm. Teruggestuurd op eigen kosten naar paneurotraders iPhone na tijdje terug niks commentaar niks opgelost zo gezegd eigen schuld. iPhone zelf laten analyseren moederbord vertoont waterschade. iPhone teruggestuurd en terug naar ons gestuurd geen enkele commentaren wel beschadigd dan nog wel. Na de zoveelste tf met Groupon (talrijke lange gesprekken) nog eens gestuurd (allemaal eigen kosten) en sindsdien niks meer gehoord iPhone niet teruggekregen, noch geld niks. Contact zelf moeten nemen met paneurotraders die natuurlijk niet antwoorden! Ondertussen prijs van iPhone geïnvesteerd en allerlei buitenlandse verzendingskosten. Groupon neemt zijn verantwoordelijkheden niet. Puur oplichterij van paneurotraders met samenwerking van Groupon.

    Omschrijving van uw klacht

    iPhone gekocht -via paneurotraders ontvangen. Vrij snel probleem ermee zwarte scherm. Teruggestuurd op eigen kosten naar paneurotraders iPhone na tijdje terug niks commentaar niks opgelost zo gezegd eigen schuld. iPhone zelf laten analyseren moederbord vertoont waterschade. iPhone teruggestuurd en terug naar ons gestuurd geen enkele commentaren wel beschadigd dan nog wel. Na de zoveelste tf met Groupon (talrijke lange gesprekken) nog eens gestuurd (allemaal eigen kosten) en sindsdien niks meer gehoord iPhone niet teruggekregen, noch geld niks. Contact zelf moeten nemen met paneurotraders die natuurlijk niet antwoorden! Ondertussen prijs van iPhone geïnvesteerd en allerlei buitenlandse verzendingskosten. Groupon neemt zijn verantwoordelijkheden niet. Puur oplichterij van paneurotraders met samenwerking van Groupon.

    Gewenste oplossing

    Volledige terugbetaling

    Betwist bedrag
    € 400,00
    Aankoopkanaal
    Online
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • GROUPON Aan anne h

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[8DZYG6-KML0]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[8DZYG6-KML0]

  • GROUPON Aan anne h

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste grouponner, Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Groupon Klantenservice. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, het is dus niet nodig om hierop te antwoorden. Wij streven ernaar binnen 24 uur te antwoorden, echter ontvangen wij momenteel meer e-mails dan gewoonlijk. Daarom willen wij u vragen er rekening mee te houden dat het wat langer dan gewoonlijk kan duren om uw vraag te beantwoorden. Ook worden de antwoorden op veel voorkomende en ongewone vragen beantwoord in onze online FAQ, die u hier kunt vinden. Mocht u het antwoord op uw vraag in de FAQ gevonden hebbben, of is uw kwestie inmiddels opgelost, willen wij u vragen te antwoorden op dit e-mail bericht met het woord "RESOLVED" in de eerste regel van de e-mail en wij zullen uw kwestie sluiten. Nogmaals bedankt! De Groupon Klantenservice. --- U kunt uw aanvraag volgen en bekijken via het ticketnummer die in het onderwerp van de e-mail staat Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[8DZYG6-KML0]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste grouponner, Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Groupon Klantenservice. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, het is dus niet nodig om hierop te antwoorden. Wij streven ernaar binnen 24 uur te antwoorden, echter ontvangen wij momenteel meer e-mails dan gewoonlijk. Daarom willen wij u vragen er rekening mee te houden dat het wat langer dan gewoonlijk kan duren om uw vraag te beantwoorden. Ook worden de antwoorden op veel voorkomende en ongewone vragen beantwoord in onze online FAQ, die u hier kunt vinden. Mocht u het antwoord op uw vraag in de FAQ gevonden hebbben, of is uw kwestie inmiddels opgelost, willen wij u vragen te antwoorden op dit e-mail bericht met het woord "RESOLVED" in de eerste regel van de e-mail en wij zullen uw kwestie sluiten. Nogmaals bedankt! De Groupon Klantenservice. --- U kunt uw aanvraag volgen en bekijken via het ticketnummer die in het onderwerp van de e-mail staat Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[8DZYG6-KML0]

  • GROUPON Aan anne h

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) ---------------------------------------------- Hamza A., 6 aug. 07:12 BST Beste Klachtenbox, Bedankt voor uw bericht. Voor een goede opvolging van uw kwestie kunt u een mail sturen naar het onderstaande mail adres voor verdere opvolging van uw klacht: press@groupon.be Bedankt voor uw begrip en wij hopen u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Hamza Am Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[8DZYG6-KML0]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) ---------------------------------------------- Hamza A., 6 aug. 07:12 BST Beste Klachtenbox, Bedankt voor uw bericht. Voor een goede opvolging van uw kwestie kunt u een mail sturen naar het onderstaande mail adres voor verdere opvolging van uw klacht: press@groupon.be Bedankt voor uw begrip en wij hopen u voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groet, Hamza Am Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[8DZYG6-KML0]

  • anne h Aan GROUPON

    Beste die klacht is al maanden gaande en wij willen nu een snelle afhandelin. Wij hebben noch de kapotte iPhone noch de terugbetaling gekregen (zonder te spreken van al de kosten voor opsturen naar pan eurotraders) dit is pure oplichterij De standaard e-mails hebben wij ook al gehad. Bedankt om actie te ondernemen.

    Beste die klacht is al maanden gaande en wij willen nu een snelle afhandelin. Wij hebben noch de kapotte iPhone noch de terugbetaling gekregen (zonder te spreken van al de kosten voor opsturen naar pan eurotraders) dit is pure oplichterij De standaard e-mails hebben wij ook al gehad. Bedankt om actie te ondernemen.

  • GROUPON Aan anne h

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[3QKOKE-0RXM]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[3QKOKE-0RXM]

  • GROUPON Aan anne h

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste grouponner, Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Groupon Klantenservice. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, het is dus niet nodig om hierop te antwoorden. Wij streven ernaar binnen 24 uur te antwoorden, echter ontvangen wij momenteel meer e-mails dan gewoonlijk. Daarom willen wij u vragen er rekening mee te houden dat het wat langer dan gewoonlijk kan duren om uw vraag te beantwoorden. Ook worden de antwoorden op veel voorkomende en ongewone vragen beantwoord in onze online FAQ, die u hier kunt vinden. Mocht u het antwoord op uw vraag in de FAQ gevonden hebbben, of is uw kwestie inmiddels opgelost, willen wij u vragen te antwoorden op dit e-mail bericht met het woord "RESOLVED" in de eerste regel van de e-mail en wij zullen uw kwestie sluiten. Nogmaals bedankt! De Groupon Klantenservice. --- U kunt uw aanvraag volgen en bekijken via het ticketnummer die in het onderwerp van de e-mail staat Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[3QKOKE-0RXM]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste grouponner, Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Groupon Klantenservice. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, het is dus niet nodig om hierop te antwoorden. Wij streven ernaar binnen 24 uur te antwoorden, echter ontvangen wij momenteel meer e-mails dan gewoonlijk. Daarom willen wij u vragen er rekening mee te houden dat het wat langer dan gewoonlijk kan duren om uw vraag te beantwoorden. Ook worden de antwoorden op veel voorkomende en ongewone vragen beantwoord in onze online FAQ, die u hier kunt vinden. Mocht u het antwoord op uw vraag in de FAQ gevonden hebbben, of is uw kwestie inmiddels opgelost, willen wij u vragen te antwoorden op dit e-mail bericht met het woord "RESOLVED" in de eerste regel van de e-mail en wij zullen uw kwestie sluiten. Nogmaals bedankt! De Groupon Klantenservice. --- U kunt uw aanvraag volgen en bekijken via het ticketnummer die in het onderwerp van de e-mail staat Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[3QKOKE-0RXM]

  • GROUPON Aan anne h

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste klant, Dit is een reminder omdat ik nog niet van u heb vernomen na mijn laatste bericht. Indien de kwestie is opgelost, kan ik uw ticket sluiten in het system. Op het moment dat ik uw ticket sluit, ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek. Wij zouden het erg beweren als u via dit onderzoek feedback wilt leveren op onze dienstverlening. Door deze feedback, kunnen wij de service die wij u en andere klanten bieden verder verbeteren. Is uw probleem nog niet opgelost, reageert u dan op deze email. Dan ga ik direct voor u aan de slag. Indien u liever met een van de advisors van de klantenservice spreekt, belt u ons dan op: 02/290.23.92. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00u - 19.00 en op zaterdag van 09.00- 17.00. Met vriendelijke groet, Mostafa C. --- ---------------------------------------------- Klachtenbox, 10 aug. 07:39 BST anne pscale houtekie heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via Over ons (:www.test-aankoop.be/klagen/) iPhone pan euro traders GROUPON Datum 10/08/2018 06:39:41 Van anne pscale houtekie Aan GROUPON Bericht Beste die klacht is al maanden gaande en wij willen nu een snelle afhandelin. Wij hebben noch de kapotte iPhone noch de terugbetaling gekregen (zonder te spreken van al de kosten voor opsturen naar pan eurotraders) dit is pure oplichterij De standaard e-mails hebben wij ook al gehad. Bedankt om actie te ondernemen. Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Naam van de klant anne pscale houtekie Referentie klant GROUPON Order bummer 460964664 Adres klant Pulhoflaan 18 2600, BERCHEM (ANTWERPEN) Beschrijving van de klacht iPhone gekocht -via paneurotraders ontvangen. Vrij snel probleem ermee zwarte scherm. Teruggestuurd op eigen kosten naar paneurotraders iPhone na tijdje terug niks commentaar niks opgelost zo gezegd eigen schuld. iPhone zelf laten analyseren moederbord vertoont waterschade. iPhone teruggestuurd en terug naar ons gestuurd geen enkele commentaren wel beschadigd dan nog wel. Na de zoveelste tf met Groupon (talrijke lange gesprekken) nog eens gestuurd (allemaal eigen kosten) en sindsdien niks meer gehoord iPhone niet teruggekregen, noch geld niks. Contact zelf moeten nemen met paneurotraders die natuurlijk niet antwoorden! Ondertussen prijs van iPhone gea¯nvesteerd en allerlei buitenlandse verzendingskosten. Groupon neemt zijn verantwoordelijkheden niet. Puur oplichterij van paneurotraders met samenwerking van Groupon. Gewenste oplossing Volledige terugbetaling Betwist bedrag Eur 400,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht (:www.test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE00480772-40) . Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord (:www.test-aankoop.be/klagenublieke-klachten) . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00480772-40 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[3QKOKE-0RXM]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste klant, Dit is een reminder omdat ik nog niet van u heb vernomen na mijn laatste bericht. Indien de kwestie is opgelost, kan ik uw ticket sluiten in het system. Op het moment dat ik uw ticket sluit, ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek. Wij zouden het erg beweren als u via dit onderzoek feedback wilt leveren op onze dienstverlening. Door deze feedback, kunnen wij de service die wij u en andere klanten bieden verder verbeteren. Is uw probleem nog niet opgelost, reageert u dan op deze email. Dan ga ik direct voor u aan de slag. Indien u liever met een van de advisors van de klantenservice spreekt, belt u ons dan op: 02/290.23.92. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00u - 19.00 en op zaterdag van 09.00- 17.00. Met vriendelijke groet, Mostafa C. --- ---------------------------------------------- Klachtenbox, 10 aug. 07:39 BST anne pscale houtekie heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via Over ons (:www.test-aankoop.be/klagen/) iPhone pan euro traders GROUPON Datum 10/08/2018 06:39:41 Van anne pscale houtekie Aan GROUPON Bericht Beste die klacht is al maanden gaande en wij willen nu een snelle afhandelin. Wij hebben noch de kapotte iPhone noch de terugbetaling gekregen (zonder te spreken van al de kosten voor opsturen naar pan eurotraders) dit is pure oplichterij De standaard e-mails hebben wij ook al gehad. Bedankt om actie te ondernemen. Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Naam van de klant anne pscale houtekie Referentie klant GROUPON Order bummer 460964664 Adres klant Pulhoflaan 18 2600, BERCHEM (ANTWERPEN) Beschrijving van de klacht iPhone gekocht -via paneurotraders ontvangen. Vrij snel probleem ermee zwarte scherm. Teruggestuurd op eigen kosten naar paneurotraders iPhone na tijdje terug niks commentaar niks opgelost zo gezegd eigen schuld. iPhone zelf laten analyseren moederbord vertoont waterschade. iPhone teruggestuurd en terug naar ons gestuurd geen enkele commentaren wel beschadigd dan nog wel. Na de zoveelste tf met Groupon (talrijke lange gesprekken) nog eens gestuurd (allemaal eigen kosten) en sindsdien niks meer gehoord iPhone niet teruggekregen, noch geld niks. Contact zelf moeten nemen met paneurotraders die natuurlijk niet antwoorden! Ondertussen prijs van iPhone gea¯nvesteerd en allerlei buitenlandse verzendingskosten. Groupon neemt zijn verantwoordelijkheden niet. Puur oplichterij van paneurotraders met samenwerking van Groupon. Gewenste oplossing Volledige terugbetaling Betwist bedrag Eur 400,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht (:www.test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE00480772-40) . Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord (:www.test-aankoop.be/klagenublieke-klachten) . Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00480772-40 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[3QKOKE-0RXM]

  • anne h Aan GROUPON

    Beste Mustapha Tôt hiertoe is de klacht niet afgesloten aangezien wij op terugbetaling wachten viir de iPhone die wij nooit terug gezien hebben en die defect was. Die is blijven liggen bij pan eurotraders. Gelieve ons zo snel mogelijk terug te betalen dat deze zaak na MAANDEN afgesloten kan worden. Mvg

    Beste Mustapha Tôt hiertoe is de klacht niet afgesloten aangezien wij op terugbetaling wachten viir de iPhone die wij nooit terug gezien hebben en die defect was. Die is blijven liggen bij pan eurotraders. Gelieve ons zo snel mogelijk terug te betalen dat deze zaak na MAANDEN afgesloten kan worden. Mvg

  • GROUPON Aan anne h

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[M73GL3-4XZ9]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: iPhone pan euro traders (CPTBE00480772-40) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[M73GL3-4XZ9]

Kan één van onze 100 juristen je helpen?

Ze adviseren je of komen voor jou tussen bij het bedrijf.

Bel hen op 02 892 37 05

Elke werkdag tussen 9-12u en 13-17u.