Ident Allergy


Deze klacht is Publiek

  • ANJA B Aan Ident Allergy

    Ik heb een allergietest besteld bij dit bedrijf, alles ingediend zoals het moest. Volgens de bon zijn de resultaten beschikbaar na 14 dagen. De test is verstuurd in de week van 23/04/2018. Mijn eerste mail met de vraag naar resultaten en info heb ik verstuurd op 17/05/2018 . Ik sluit in bijlage het mail verkeer in. Tweede mail is verstuurd op 25/05/18, met hetzelfde antwoord terug. Ik heb alles gedaan wat moest dus ook geregistreerd online. Nu zijn we 21/07/18 en ik heb nog steeds geen resultaten gekregen. Wanneer ik naar de site ga zoals aangegeven krijg ik een error scherm deze sluit ik ook bij en ook mijn aankoopbewijs.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik heb een allergietest besteld bij dit bedrijf, alles ingediend zoals het moest. Volgens de bon zijn de resultaten beschikbaar na 14 dagen. De test is verstuurd in de week van 23/04/2018. Mijn eerste mail met de vraag naar resultaten en info heb ik verstuurd op 17/05/2018 . Ik sluit in bijlage het mail verkeer in. Tweede mail is verstuurd op 25/05/18, met hetzelfde antwoord terug. Ik heb alles gedaan wat moest dus ook geregistreerd online. Nu zijn we 21/07/18 en ik heb nog steeds geen resultaten gekregen. Wanneer ik naar de site ga zoals aangegeven krijg ik een error scherm deze sluit ik ook bij en ook mijn aankoopbewijs.

    Gewenste oplossing

    Ik wens graag mijn resultaten te kennen asook een compensatie. Of de volledige terugbetaling van de test.

    Betwist bedrag
    € 65,00
    Aankoopkanaal
    Online
    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • Ident Allergy Aan ANJA B

    Hallo, Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We hebben uw monsters niet ontvangen en daarom konden we geen resultaten geven. Het lijkt erop dat ze verloren zijn gegaan tijdens het transport. Op dit moment kunnen we een kit opnieuw verzenden of een teruggave uitvoeren. Geef aan hoe u verder wilt gaan. On Thu, Jun 21, 2018 at 8:34 AM

    Hallo, Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We hebben uw monsters niet ontvangen en daarom konden we geen resultaten geven. Het lijkt erop dat ze verloren zijn gegaan tijdens het transport. Op dit moment kunnen we een kit opnieuw verzenden of een teruggave uitvoeren. Geef aan hoe u verder wilt gaan. On Thu, Jun 21, 2018 at 8:34 AM

  • ANJA B Aan Ident Allergy

    Bedankt voor het antwoord, Ik zou graag terug een kit ontvangen en de testen laten uitvoeren. Hopend op een goede opvolging nu en ook een deftige communicatie. Ik wacht jullie zending af. Mvg Wietse

    Bedankt voor het antwoord, Ik zou graag terug een kit ontvangen en de testen laten uitvoeren. Hopend op een goede opvolging nu en ook een deftige communicatie. Ik wacht jullie zending af. Mvg Wietse

  • ANJA B Aan Ident Allergy

    Beste, Na weeral 1,5 maand te wachten weer geen reactie meer van jullie, en ook geen nieuwe test ontvangen. Mijn conclusie weer geen opvolging en deftige communicatie. Graag had ik nu een teruggave van deze test gekregen alsook een schadevergoeding daar dit nu al aansleept vanaf 04/2018. Mg Wietse

    Beste, Na weeral 1,5 maand te wachten weer geen reactie meer van jullie, en ook geen nieuwe test ontvangen. Mijn conclusie weer geen opvolging en deftige communicatie. Graag had ik nu een teruggave van deze test gekregen alsook een schadevergoeding daar dit nu al aansleept vanaf 04/2018. Mg Wietse

  • Ident Allergy Aan ANJA B

    Dear customer, How would you like to be issued your refund? We can send you the funds via PayPal to an email address provided. You can call in or email your credit card information and we can deposit the funds directly or we can issue the refund directly through Groupon as per the original purchase. Please confirm how you would like to proceed. On Thu, Aug 9, 2018 at 5:26 AM

    Dear customer, How would you like to be issued your refund? We can send you the funds via PayPal to an email address provided. You can call in or email your credit card information and we can deposit the funds directly or we can issue the refund directly through Groupon as per the original purchase. Please confirm how you would like to proceed. On Thu, Aug 9, 2018 at 5:26 AM

  • ANJA B Aan Ident Allergy

    Beste, ik wil de teruggave via Groupon. Ook had ik graag een antwoord waarom de test niet kan gebeuren, dit is bedrieglijke reclame. Mvg anja

    Beste, ik wil de teruggave via Groupon. Ook had ik graag een antwoord waarom de test niet kan gebeuren, dit is bedrieglijke reclame. Mvg anja

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)