Engie slotfactuur en ores netwerk kosten crimineel hoog

ENGIE ELECTRABEL


Deze klacht is Publiek

  • Kevin M Aan ENGIE ELECTRABEL

    - Omwille van een verhuis heb ik een slotfactuur gekregen van Engie. - Die slotfactuur was enorm hoog: 1946,59 euro! - Toen we 18 maanden geleden intrede deden in dit pand, stelde Engie zelf een maandelijkse kost voor van 38,69 euro gebaseerd op data van onshuis en verbruik. - Het is onaanvaardbaar dat ze nu bijna 2000 euro vragen - Bovendien is het meeste van die kost netwerkkosten van ORES. - Deze netwerk kosten zijn haast dubbel van de energie kosten. - Ik ben niet alleen. Heel wat mensen zitten in hetzelfde schuitje enklagen hierover. Bijvoorbeeld: https://www.ontevredenklanten.be/klachten-over-electrabel

    Omschrijving van uw klacht

    - Omwille van een verhuis heb ik een slotfactuur gekregen van Engie. - Die slotfactuur was enorm hoog: 1946,59 euro! - Toen we 18 maanden geleden intrede deden in dit pand, stelde Engie zelf een maandelijkse kost voor van 38,69 euro gebaseerd op data van onshuis en verbruik. - Het is onaanvaardbaar dat ze nu bijna 2000 euro vragen - Bovendien is het meeste van die kost netwerkkosten van ORES. - Deze netwerk kosten zijn haast dubbel van de energie kosten. - Ik ben niet alleen. Heel wat mensen zitten in hetzelfde schuitje enklagen hierover. Bijvoorbeeld: https://www.ontevredenklanten.be/klachten-over-electrabel

    Gewenste oplossing

    Grondige korting op factuur Aanpakken van schandalige facturatie praktijken Aanpakken van schandalige verdoken netwerkkosten

    Betwist bedrag
    € 1946,59
    Aankoopkanaal
    Online
    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • ENGIE ELECTRABEL Aan Kevin M

    Beste heer Mannens, Als gevolg van uw vraag gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie. Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze website www.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken. Met vriendelijke groeten, Complaint Management BU Benelux Simón Bolívarlaan 34 1000 Brussel Belgie Denk aan het milieu voordat je dit bericht afdrukt ENGIE Mail Disclaimer: :www.engie.com/disclaimer/

    Beste heer Mannens, Als gevolg van uw vraag gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie. Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze website www.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken. Met vriendelijke groeten, Complaint Management BU Benelux Simón Bolívarlaan 34 1000 Brussel Belgie Denk aan het milieu voordat je dit bericht afdrukt ENGIE Mail Disclaimer: :www.engie.com/disclaimer/

Kan één van onze 100 juristen je helpen?

Ze adviseren je of komen voor jou tussen bij het bedrijf.

Bel hen op 02 892 37 05

Elke werkdag tussen 9-12u en 13-17u.