BELPOWER NV Chaussée de Vilvorde 11, BRUXELLES


Deze klacht is Publiek

  • Matthias D Aan BELPOWER NV

    Al maanden aan het bellen om mijn eindfactuur, nog altijd niet gekregen telkens zegt men “we zijn veranderd van boekhoudprogramma en hebben enige vertraging opgelopen”. ik heb volgensmij nog een relatief groot bedrag te goed van hen. Wat moet ik doen?

    Omschrijving van uw klacht

    Al maanden aan het bellen om mijn eindfactuur, nog altijd niet gekregen telkens zegt men “we zijn veranderd van boekhoudprogramma en hebben enige vertraging opgelopen”. ik heb volgensmij nog een relatief groot bedrag te goed van hen. Wat moet ik doen?

    Gewenste oplossing

    Eindfactuur

    Betwist bedrag
    € 350,00
    Aankoopkanaal
    Niet van toepassing
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)