Factuur voor laattijdige annulatie

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • Christoph B Aan PROXIMUS

    Beste Proximus, Midden maart heb ik jullie gecontacteerd in verband met een installatie van televisie en internet van bij jullie. Er werd twee weken later een installateur naar mij gestuurd, maar deze kon niks doen daar er geen kabel aanwezig was in de woning. Er werd mij toen gezegd dat er pas binnen 15 werkdagen opnieuw iemand kon langskomen voor de las-en installatiewerken. Hiervoor zou ik een dag congé moeten inplannen en ook de ganse dag aanwezig moeten zijn. Uiteindelijk vertrok de installateur zonder enig werk verricht te hebben. Uiteindelijk heb ik dan beslist om terug te gaan naar mijn originele leverancier (waar aansluiting wel aanwezig was) en dus niet in zee te gaan met Proximus, daar ik het niet acceptabel vond dat men zulke zaken niet op voorhand kan meegeven. Ik heb dit telefonisch gemeld, maar heb dan deze week een factuur ontvangen van 59 EUR voor laattijdige annulatie!? Ik ben hier dan ook volkomen niet mee akkoord aangezien er GEEN enkel werk werd verricht op het moment dat de installateur aanwezig was, en ik ook nog de dag zelf liet weten dat ik hiermee niet akkoord was en wens te annuleren. Bij deze ben ik dus niet akkoord met de factuur en wens ik deze ook te laten kwijtschelden door Proximus.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Proximus, Midden maart heb ik jullie gecontacteerd in verband met een installatie van televisie en internet van bij jullie. Er werd twee weken later een installateur naar mij gestuurd, maar deze kon niks doen daar er geen kabel aanwezig was in de woning. Er werd mij toen gezegd dat er pas binnen 15 werkdagen opnieuw iemand kon langskomen voor de las-en installatiewerken. Hiervoor zou ik een dag congé moeten inplannen en ook de ganse dag aanwezig moeten zijn. Uiteindelijk vertrok de installateur zonder enig werk verricht te hebben. Uiteindelijk heb ik dan beslist om terug te gaan naar mijn originele leverancier (waar aansluiting wel aanwezig was) en dus niet in zee te gaan met Proximus, daar ik het niet acceptabel vond dat men zulke zaken niet op voorhand kan meegeven. Ik heb dit telefonisch gemeld, maar heb dan deze week een factuur ontvangen van 59 EUR voor laattijdige annulatie!? Ik ben hier dan ook volkomen niet mee akkoord aangezien er GEEN enkel werk werd verricht op het moment dat de installateur aanwezig was, en ik ook nog de dag zelf liet weten dat ik hiermee niet akkoord was en wens te annuleren. Bij deze ben ik dus niet akkoord met de factuur en wens ik deze ook te laten kwijtschelden door Proximus.

    Gewenste oplossing

    Ik wens de volledige kwijtschelding van de factuur van 59 EUR daar er geen enkel werk werd verricht.

    Aankoopkanaal
    Online
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • PROXIMUS Aan Christoph B

    Beste meneer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Anita Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192940935043]

    Beste meneer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Anita Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192940935043]

Kan één van onze 100 juristen je helpen?

Ze adviseren je of komen voor jou tussen bij het bedrijf.

Bel hen op 02 892 37 05

Elke werkdag tussen 9-12u en 13-17u.