GROUPON Boulevard Emile Jacqmain 135, BRUXELLES


Deze klacht is Publiek

  • Leila J Aan GROUPON

    Beste, Op 12 april heb ik via groupon een reis geboekt (2x). 99 euro p.p. met vlucht + hotel + ontbijt voor 3 dagen en 2 nachten met vertrek op di 24/4. Een dag later krijg ik een mail van Gomundo (reisbureau) dat de reis niet meer beschikbaar is voor die datum en aan die prijs. Hier begint het al... Gomondu kan de reis niet meer aanbieden voor 99euro p.p. op di 24/4 MAAR blijft deze reis wel aanbieden op Groupon... Gomundo ging zoeken voor een alternatief aan dezelfde prijs voor die datum (ik en mijn echtgenoot hebben wel verlof aangevraag dus wij willen graag ook op citytrip). Maar helaas een dag later weer een mail dat deze ook niet mogelijk was. Ze stellen voor om mijn geld terug te vragen aan Groupon. Ik stuur nadien een mail naar groupon met de aankoopvouchers alsook de mail van Gomundo waarin staat dat ik mijn geld mag terug vragen. Groupon stuurt me naar Gomundo en Gomundo weer naar Groupon, met andere woorden ik word hier aan het lijntje gehouden. Nu zou het nog eens 1 week duren voor ik een oplossing aangeboden krijg en dan nog zien of ik al dan niet mijn geld terug krijg. Mijn probleem is, eenmaal je iets aankoopt je direct moet betalen dan vind ik dat dan mijn geld direct moet terug krijgen en het geen procedure mag worden van weken.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 12 april heb ik via groupon een reis geboekt (2x). 99 euro p.p. met vlucht + hotel + ontbijt voor 3 dagen en 2 nachten met vertrek op di 24/4. Een dag later krijg ik een mail van Gomundo (reisbureau) dat de reis niet meer beschikbaar is voor die datum en aan die prijs. Hier begint het al... Gomondu kan de reis niet meer aanbieden voor 99euro p.p. op di 24/4 MAAR blijft deze reis wel aanbieden op Groupon... Gomundo ging zoeken voor een alternatief aan dezelfde prijs voor die datum (ik en mijn echtgenoot hebben wel verlof aangevraag dus wij willen graag ook op citytrip). Maar helaas een dag later weer een mail dat deze ook niet mogelijk was. Ze stellen voor om mijn geld terug te vragen aan Groupon. Ik stuur nadien een mail naar groupon met de aankoopvouchers alsook de mail van Gomundo waarin staat dat ik mijn geld mag terug vragen. Groupon stuurt me naar Gomundo en Gomundo weer naar Groupon, met andere woorden ik word hier aan het lijntje gehouden. Nu zou het nog eens 1 week duren voor ik een oplossing aangeboden krijg en dan nog zien of ik al dan niet mijn geld terug krijg. Mijn probleem is, eenmaal je iets aankoopt je direct moet betalen dan vind ik dat dan mijn geld direct moet terug krijgen en het geen procedure mag worden van weken.

    Gewenste oplossing

    Ik wil mijn geld terug en liefst zo snel mogelijk. We zijn nu al een week verder. Het gaat tenslotte om een bedrag van 198 euro, hiermee kan ik elders iets boeken. Aangezien het bijna 24/4 is en wij vertrekken!

    Betwist bedrag
    € 198,00
    Aankoopkanaal
    Niet van toepassing
    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • GROUPON Aan Leila J

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Probleem met terugbetaling (CPTBE00401638-58) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[KZMYKP-3GX7]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Probleem met terugbetaling (CPTBE00401638-58) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[KZMYKP-3GX7]

  • Leila J Aan GROUPON

    Geachte Groupon, Het gene wat hierboven wordt vermeld in uw mail is reeds gebeurd. Eerst via FAQ en dan een mail naar jullie klantendienst telkens ZONDER RESULTAAT. Ik vraag toch niets onmogelijks neem ik aan? Ik koop een reis die via jullie wordt aangeboden terwijl deze niet meer beschikbaar is, ik betaal deze onmiddelijk. En word dan van het kastje naar de muur gestuurd als ik mijn geld wil terug vragen. Dit gaat mij echt wel een brug te ver. Ik wil deze week ten laatste mijn geld terug op mijn rekening en geen dag langer. Ik heb gelukkig al iets anders kunnen plannen voor de dagen die ik vrij heb genomen dus ik kan mijn geld goed gebruiken! Vergeet niet dat jullie hier in fout zijn en ik als klant de duppe is!

    Geachte Groupon, Het gene wat hierboven wordt vermeld in uw mail is reeds gebeurd. Eerst via FAQ en dan een mail naar jullie klantendienst telkens ZONDER RESULTAAT. Ik vraag toch niets onmogelijks neem ik aan? Ik koop een reis die via jullie wordt aangeboden terwijl deze niet meer beschikbaar is, ik betaal deze onmiddelijk. En word dan van het kastje naar de muur gestuurd als ik mijn geld wil terug vragen. Dit gaat mij echt wel een brug te ver. Ik wil deze week ten laatste mijn geld terug op mijn rekening en geen dag langer. Ik heb gelukkig al iets anders kunnen plannen voor de dagen die ik vrij heb genomen dus ik kan mijn geld goed gebruiken! Vergeet niet dat jullie hier in fout zijn en ik als klant de duppe is!

  • GROUPON Aan Leila J

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Probleem met terugbetaling (CPTBE00401638-58) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[M73YVG-PW5E]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Probleem met terugbetaling (CPTBE00401638-58) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[M73YVG-PW5E]

  • GROUPON Aan Leila J

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Probleem met terugbetaling (CPTBE00401638-58) ---------------------------------------------- Khalid, 17 apr. 11:33 BST Beste meneer/mevrouw Jebat, Fijn dat u contact met ons opneemt omtrent het annuleren van uw voucher. Om een terugbetaling voor u in orde te maken hebben wij een bewijs van de deal aanbieder nodig dat u niet heeft gereserveerd en dat u een terugbetaling van ons mag. Dit omdat er niet via ons gereserveerd dient te worden, om deze reden kunnen we niet nagaan of u wel of niet een reservering heeft gemaakt. U kunt ze bereiken via het volgende e-mailadres: E-mail info@gomundo.nl Tel: +31(0)207006677 Zolang u de bevestiging van ze heeft ontvangen, kunt u het bericht naar ons doorsturen, niet kopieren, wij zullen dan gelijk na ontvangst een terugbetaling in orde voor u maken. Ik vertrouw erop u genoeg geinformeerd te hebben en zie graag het bewijs van de dealaanbieder naar ons toegestuurd. Met vriendelijke groet, Khalid Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[KZMYKP-3GX7]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Probleem met terugbetaling (CPTBE00401638-58) ---------------------------------------------- Khalid, 17 apr. 11:33 BST Beste meneer/mevrouw Jebat, Fijn dat u contact met ons opneemt omtrent het annuleren van uw voucher. Om een terugbetaling voor u in orde te maken hebben wij een bewijs van de deal aanbieder nodig dat u niet heeft gereserveerd en dat u een terugbetaling van ons mag. Dit omdat er niet via ons gereserveerd dient te worden, om deze reden kunnen we niet nagaan of u wel of niet een reservering heeft gemaakt. U kunt ze bereiken via het volgende e-mailadres: E-mail info@gomundo.nl Tel: +31(0)207006677 Zolang u de bevestiging van ze heeft ontvangen, kunt u het bericht naar ons doorsturen, niet kopieren, wij zullen dan gelijk na ontvangst een terugbetaling in orde voor u maken. Ik vertrouw erop u genoeg geinformeerd te hebben en zie graag het bewijs van de dealaanbieder naar ons toegestuurd. Met vriendelijke groet, Khalid Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[KZMYKP-3GX7]

  • Leila J Aan GROUPON

    Geachte groupon, Ik heb meermaals al een mail gestuurd met bewijs dat ik het geld terug mag ontvangen van jullie en met jullie hiervoor contact mocht opnemen. Hierbij nogmaals als bijlage een bevestiging van gomundo. Ik hoop dat het nu wel in orde is. Want 8 keer dezelfde mail sturen is er nu echt wel over hoor!!!

    Geachte groupon, Ik heb meermaals al een mail gestuurd met bewijs dat ik het geld terug mag ontvangen van jullie en met jullie hiervoor contact mocht opnemen. Hierbij nogmaals als bijlage een bevestiging van gomundo. Ik hoop dat het nu wel in orde is. Want 8 keer dezelfde mail sturen is er nu echt wel over hoor!!!


    Bijlagen
    • Document
  • GROUPON Aan Leila J

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Probleem met terugbetaling (CPTBE00401638-58) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[8DZM4D-GE80]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Klacht: Probleem met terugbetaling (CPTBE00401638-58) Beste klant, Bedankt voor het contact opnemen met de klantenservice. Graag wil ik u wijzen op onze FAQ pagina's waar u antwoorden kunt vinden op de meest gestelde vragen s:www.groupon.be/faq. Als je inlogt op de website en de aankoop selecteerd die relevant is voor uw vraag, ziet u alleen informatie die relevant is voor die aankoop. Indien u een antwoord heeft gevonden voor uw vraag en/ of uw vraag is op een andere manier opgelost, reageert u dan op deze email met het woord: '˜OPGELOST'. Wij zullen uw email dan sluiten in het systeem. Uw e-mail wordt op dit moment behandeld door onze medewerkers en u ontvangt normaal gesproken binnen 24 uur een antwoord. Dit is een automatisch gegenereerd bericht, waardoor reageren op dit moment onnodig is. Het kan zijn dat onze emails in uw SPAM- filter terecht komen. Om dit te voorkomen, kunt u onderstaande emailadres toevoegen aan uw '˜veilige liijst: customer.support@groupon.be Nogmaals bedankt en u hoort zo snel mogelijk terug van een van onze medewerkers! Het Groupon klantenservice team. --- Uw aanvraag staat in ons systeem bekend onder het ticketnummer dat is terug te vinden in het onderwerp van dit bericht. Hulp nodig? Klik hier -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[8DZM4D-GE80]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)