Loft Interieur Ninoofsesteenweg 110, 1760 Roosdaal


Deze klacht is Publiek

  • A. L. Aan Loft Interieur

    Ik bestelde in juli een zetel bij Loft Interieur en betaalde de integrale som bij bestelling. Mijn zetel werd geleverd eind september overdag, 's avonds merkte ik op dat de hoofdsteunen van de zetel ongelijk zijn. Ik trok hier foto's van en stuurde deze per mail op naar Loft Interieur daags nadien. Zij reageerden vrijwel meteen en begonnen een procedure waardoor er een hersteldienst bij mij langskwam 4 (!) weken later. Deze kwam tot de conclusie dat ze mij niet verder konden helpen, dat er een nieuwe hoofdsteun moest gemaakt worden en lieten de zetel in ergere situatie achter dan voorheen. Ik stelde Loft Interieur hiervan op de hoogte, dat er een nieuwe hoofdsteun moest komen. Maar dan, ettelijke maanden mailverkeer, geen opvolging van Loft Interieur (ze gaven zelf toe dat ze dit uit het oog verloren waren gedurende weken), als ik belde, dan was de zaakvoerder niet op de hoogte en vroeg mij om terug te bellen als de mevrouw van de klantendienst uit verlof was (wat een service), heel wat mailverkeer en telefoons, en uiteindelijk begin maart kwam de hersteldienst weer langs. Om te constateren dat ze het verkeerde stuk hadden laten maken en weer kon ik niet geholpen worden. Ik wachtte af, en einde maart vroeg ik Loft Interieur hoe het nu zat met mijn zetel, zij kwamen uit de lucht gevallen, opvolging kennen ze daar niet. Weer twee weken verder, nog geen oplossing. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ik een nieuwe zetel zou krijgen. Waarop ik antwoordde of die zetel dan dezelfde kleur zou hebben als mijn poef die ook op maat gemaakt is. Anderhalve week weer geen antwoord. Tot ik weer hen zelf contacteerde en antwoord kreeg dat ik een nieuwe zetel en poef zou krijgen en dat de wachttijd 10 weken is. Wat erop zou neerkomen dat ik einde juni een nieuwe zetel zou hebben, 11 maanden na de bestelling van mijn zetel! Waarmee ik niet akkoord ben, dit heeft lang genoeg aangesleept en ik wil een oplossing veel sneller, wat begrijpelijk is. Maar we zijn ondertussen weer bijna een week verder, ik krijg geen antwoord. Ik heb op Facebook Loft Interieur aangesproken, kreeg een heel onbeleefd antwoord van de zaakvoerder die zelfs nog durft te wijzen naar mij met de vinger terwijl zij onprofessioneel zijn en geen klantenservice aanbieden, en nog steeds geen antwoord. De maat is vol voor mij.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik bestelde in juli een zetel bij Loft Interieur en betaalde de integrale som bij bestelling. Mijn zetel werd geleverd eind september overdag, 's avonds merkte ik op dat de hoofdsteunen van de zetel ongelijk zijn. Ik trok hier foto's van en stuurde deze per mail op naar Loft Interieur daags nadien. Zij reageerden vrijwel meteen en begonnen een procedure waardoor er een hersteldienst bij mij langskwam 4 (!) weken later. Deze kwam tot de conclusie dat ze mij niet verder konden helpen, dat er een nieuwe hoofdsteun moest gemaakt worden en lieten de zetel in ergere situatie achter dan voorheen. Ik stelde Loft Interieur hiervan op de hoogte, dat er een nieuwe hoofdsteun moest komen. Maar dan, ettelijke maanden mailverkeer, geen opvolging van Loft Interieur (ze gaven zelf toe dat ze dit uit het oog verloren waren gedurende weken), als ik belde, dan was de zaakvoerder niet op de hoogte en vroeg mij om terug te bellen als de mevrouw van de klantendienst uit verlof was (wat een service), heel wat mailverkeer en telefoons, en uiteindelijk begin maart kwam de hersteldienst weer langs. Om te constateren dat ze het verkeerde stuk hadden laten maken en weer kon ik niet geholpen worden. Ik wachtte af, en einde maart vroeg ik Loft Interieur hoe het nu zat met mijn zetel, zij kwamen uit de lucht gevallen, opvolging kennen ze daar niet. Weer twee weken verder, nog geen oplossing. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ik een nieuwe zetel zou krijgen. Waarop ik antwoordde of die zetel dan dezelfde kleur zou hebben als mijn poef die ook op maat gemaakt is. Anderhalve week weer geen antwoord. Tot ik weer hen zelf contacteerde en antwoord kreeg dat ik een nieuwe zetel en poef zou krijgen en dat de wachttijd 10 weken is. Wat erop zou neerkomen dat ik einde juni een nieuwe zetel zou hebben, 11 maanden na de bestelling van mijn zetel! Waarmee ik niet akkoord ben, dit heeft lang genoeg aangesleept en ik wil een oplossing veel sneller, wat begrijpelijk is. Maar we zijn ondertussen weer bijna een week verder, ik krijg geen antwoord. Ik heb op Facebook Loft Interieur aangesproken, kreeg een heel onbeleefd antwoord van de zaakvoerder die zelfs nog durft te wijzen naar mij met de vinger terwijl zij onprofessioneel zijn en geen klantenservice aanbieden, en nog steeds geen antwoord. De maat is vol voor mij.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 500,00

    Ik wil herstelling van de hoofdsteun van mijn zetel, een nieuwe zetel is voor mij niet nodig want mijn huidige zetel is op 2cm na net mijn appartement gang en deur binnengeraakt en ik wil gecompenseerd worden voor de maandenlange slechte service die ik kreeg. Cash een tegemoetkoming. Ik ben aan telefoon meermaals wandelen gestuurd en uiterst onbeleefd behandeld geweest, men verwijt mij dat ik geen oplossing wil, maar zij luisteren niet en behandelen mij als een stuk vuil, niet als een volwaardige klant die bij bestelling alles cash betaald heeft!

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)