Meubelen Moens Mechelsestraat 191, Londerzeel


Deze klacht is Publiek

  • L. H. Aan Meubelen Moens

    Beste, Ik kocht bij meubelen moens een bed, deze werd geleverd met een barst in het frame, deze ging worden gemaakt binnen de 6 weken, dit is reeds 10 weken geleden. Ze willen geen financiele geste doen, ze reageren niet op men mails. vor 1331 € had ik toch een betere service verwacht alsook een bed in goede staat

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik kocht bij meubelen moens een bed, deze werd geleverd met een barst in het frame, deze ging worden gemaakt binnen de 6 weken, dit is reeds 10 weken geleden. Ze willen geen financiele geste doen, ze reageren niet op men mails. vor 1331 € had ik toch een betere service verwacht alsook een bed in goede staat

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 1331,00

    Ik zou graag willen dat ze het bed komen ophalen, en mij mijn geld terug geven. Ik heb in november besteld. We zijn maart en ik zit met een bed met een barst in . Dit allemaal voor 1331!!!!! €

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
  • Meubelen Moens Aan L. H.

    Beste Ik verduidelijk graag even de situatie. Meneer koopt inderdaad een bed, met de voorziene (en ook meegedeelde) levertermijn van 8-10 weken. Hij koopt dit op 8 november en op 15 januari wordt dit geleverd en geplaatst, conform de voorziene levertermijn. Niet op het oorspronkelijke adres, want ondertussen is de klant verhuisd. Klant geeft het adres door, maar vergeet te vermelden dat de levering nu moet geschieden op een 3e verdieping ipv de voorziene 1e verdieping. Dit terzijde. Bij levering op 15 janauri wordt er door onze jongens ter plaatse een beschadiging vastgesteld. We nemen contact op met de fabrikant en melden aan onze klant via mail dat hij (spijtig genoeg) moet rekenen op een levertermijn van ongeveer 6 weken. Ook wij vinden dit vervelend. Het is echter niet zo dat de klant zijn bed niet kan gebruiken. Op de foto van de klant ziet u dat het gaat om een beschadiging die enkel het uitzicht (voorlopig), maar niet het praktische nut van het bed bea¯nvloedt. Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen, maar we zijn gebonden aan levertermijnen. Op dit ogenblik zijn we in de 7e week, is het te vervangen onderdeel bij ons binnengekomen en aan controle door ons onderworpen. Bij controle stelden we vast dat het stuk een imperfectie vertoonde (die weliswaar enkel te zien is als je het paneel in een bepaalde richting houdt in het daglicht.) Op 9 van de 10 door ons genomen foto's is de imperfectie niet eens te zien. Desalniettemin hebben wij ervoor geopteerd om dit niet bij de klant aan te leveren, aangezien we onze service net wel hoog in het vaandel dragen. We hebben dus een nieuw stuk aangevraagd en wachten daar momenteel nog op. Meneer Haegeman heeft mij over de omruiling gisteren een mail gestuurd, met de vermelding van een eventueel contact met Testaankoop. Vandaag beantwoord ik de mail van de klant, maar krijg ik even later een mail van u. Wij zijn een handelszaak dit ondertussen meer dan 70 jaar bestaat, maar dat laat ons nog niet toe te toveren. We doen nog steeds ons uiterste bed om het nieuwe stuk zo snel als mogelijk bij onze klant te plaatsen. Hopende hiermee wat duidelijkheid te hebben verschaft, Met vriendelijke groet, cordialement Ilse Moens Moens Meubelen nv Mechelsestraat 191 1840 Londerzeel T 052 30 28 98 F 052 30 48 53 M ilse@moensmeubelen.be

    Beste Ik verduidelijk graag even de situatie. Meneer koopt inderdaad een bed, met de voorziene (en ook meegedeelde) levertermijn van 8-10 weken. Hij koopt dit op 8 november en op 15 januari wordt dit geleverd en geplaatst, conform de voorziene levertermijn. Niet op het oorspronkelijke adres, want ondertussen is de klant verhuisd. Klant geeft het adres door, maar vergeet te vermelden dat de levering nu moet geschieden op een 3e verdieping ipv de voorziene 1e verdieping. Dit terzijde. Bij levering op 15 janauri wordt er door onze jongens ter plaatse een beschadiging vastgesteld. We nemen contact op met de fabrikant en melden aan onze klant via mail dat hij (spijtig genoeg) moet rekenen op een levertermijn van ongeveer 6 weken. Ook wij vinden dit vervelend. Het is echter niet zo dat de klant zijn bed niet kan gebruiken. Op de foto van de klant ziet u dat het gaat om een beschadiging die enkel het uitzicht (voorlopig), maar niet het praktische nut van het bed bea¯nvloedt. Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te stellen, maar we zijn gebonden aan levertermijnen. Op dit ogenblik zijn we in de 7e week, is het te vervangen onderdeel bij ons binnengekomen en aan controle door ons onderworpen. Bij controle stelden we vast dat het stuk een imperfectie vertoonde (die weliswaar enkel te zien is als je het paneel in een bepaalde richting houdt in het daglicht.) Op 9 van de 10 door ons genomen foto's is de imperfectie niet eens te zien. Desalniettemin hebben wij ervoor geopteerd om dit niet bij de klant aan te leveren, aangezien we onze service net wel hoog in het vaandel dragen. We hebben dus een nieuw stuk aangevraagd en wachten daar momenteel nog op. Meneer Haegeman heeft mij over de omruiling gisteren een mail gestuurd, met de vermelding van een eventueel contact met Testaankoop. Vandaag beantwoord ik de mail van de klant, maar krijg ik even later een mail van u. Wij zijn een handelszaak dit ondertussen meer dan 70 jaar bestaat, maar dat laat ons nog niet toe te toveren. We doen nog steeds ons uiterste bed om het nieuwe stuk zo snel als mogelijk bij onze klant te plaatsen. Hopende hiermee wat duidelijkheid te hebben verschaft, Met vriendelijke groet, cordialement Ilse Moens Moens Meubelen nv Mechelsestraat 191 1840 Londerzeel T 052 30 28 98 F 052 30 48 53 M ilse@moensmeubelen.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)