Veel te vlug kapotte kickers-schoen

afgesloten Succesvol

BRANTANO Kwadelapstraat 2, EREMBODEGEM


Deze klacht is Publiek

  • M. M. Aan BRANTANO

    Het stiksel van de (rechter) schoen begaf het na amper een 2/3 maanden. Ook de kwaliteit van de schoen(en) is bedenkelijk. Het gevolg was dat de dure (106 Eu) schoenen slechts enkele weken konden gedragen worden. Ik meldde dit reeds schriftelijk naar Brantano, doch ze gingen er nogal licht over en namen de klacht hoegenaamd niet ernstig.

    Omschrijving van uw klacht

    Het stiksel van de (rechter) schoen begaf het na amper een 2/3 maanden. Ook de kwaliteit van de schoen(en) is bedenkelijk. Het gevolg was dat de dure (106 Eu) schoenen slechts enkele weken konden gedragen worden. Ik meldde dit reeds schriftelijk naar Brantano, doch ze gingen er nogal licht over en namen de klacht hoegenaamd niet ernstig.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 106,00

    Volledige terugbetaling of gelijkaardige compensatie

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BRANTANO Aan M. M.

    - Typ uw reactie boven deze regel - Beste klant, We hebben uw bericht goed ontvangen. Uw verzoek wordt in behandeling genomen en we laten u zo snel mogelijk iets weten. Mocht u nog bijkomende vragen of opmerkingen hebben, gelieve dan op deze mail te antwoorden. Met vriendelijke groeten, Uw klantendienst ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 feb. 18:34 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Brantano .[7OPZV7-KXZ0]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Beste klant, We hebben uw bericht goed ontvangen. Uw verzoek wordt in behandeling genomen en we laten u zo snel mogelijk iets weten. Mocht u nog bijkomende vragen of opmerkingen hebben, gelieve dan op deze mail te antwoorden. Met vriendelijke groeten, Uw klantendienst ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 feb. 18:34 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Brantano .[7OPZV7-KXZ0]

  • BRANTANO Aan M. M.

    - Typ uw reactie boven deze regel - ---------------------------------------------- Rubben, 28 feb. 13:57 CET Beste meneer Mesagh, Omdat wij klantentevredenheid uiteraard uitermate belangrijk vinden hebben wij uw eerdere opmerking voorgelegd aan onze business unit manager. Wij wensen graag te verduidelijken dat het belangrijk is om een dergelijk probleem zo snel mogelijk te melden. Indien er zich een probleem stelt met de aangekochte schoenen en u hiervan onmiddellijk melding maakt kunnen de collega's in de winkel u vrijwel onmiddellijk een concreet voorstel doen en u dus correct helpen. Op dit ogenblik is het nog heel erg moeilijk om de ware reden van het loskomen van de zool te achterhalen, zeker aan de hand van foto's. Toch willen wij u, uitzonderlijk, tegemoetkomen en u het originele aankoopbedrag van Eur106.10 terugbetalen. Kan u ons daarom uw rekeningnummer bezorgen zodat wij de betaling kunnen regelen? Wij hopen op deze manier het vertrouwen in Brantano te hebben hersteld. Vriendelijke groeten, Rubben Customer Care Assistant ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 feb. 18:34 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Brantano .[7OPZV7-KXZ0]

    - Typ uw reactie boven deze regel - ---------------------------------------------- Rubben, 28 feb. 13:57 CET Beste meneer Mesagh, Omdat wij klantentevredenheid uiteraard uitermate belangrijk vinden hebben wij uw eerdere opmerking voorgelegd aan onze business unit manager. Wij wensen graag te verduidelijken dat het belangrijk is om een dergelijk probleem zo snel mogelijk te melden. Indien er zich een probleem stelt met de aangekochte schoenen en u hiervan onmiddellijk melding maakt kunnen de collega's in de winkel u vrijwel onmiddellijk een concreet voorstel doen en u dus correct helpen. Op dit ogenblik is het nog heel erg moeilijk om de ware reden van het loskomen van de zool te achterhalen, zeker aan de hand van foto's. Toch willen wij u, uitzonderlijk, tegemoetkomen en u het originele aankoopbedrag van Eur106.10 terugbetalen. Kan u ons daarom uw rekeningnummer bezorgen zodat wij de betaling kunnen regelen? Wij hopen op deze manier het vertrouwen in Brantano te hebben hersteld. Vriendelijke groeten, Rubben Customer Care Assistant ---------------------------------------------- Klachtenbox, 24 feb. 18:34 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Brantano .[7OPZV7-KXZ0]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)