Probleem met factuur 170302179751

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • LIEVE D Aan PROXIMUS

    Mijn factuur van 11/12/2017 klopt niet Dit was een bedrag van €43,79 Dit terwijl er een Mobilus M abonnement is van €27 per maand. Door het overschakelen naar het Tuttimus pakket met onze 2 mobiele nummers, werd er foutief mobiele data aangerekend bovenop de abonnementskosten. Dit terwijl het maximum dataverbruik nog niet bereikt werd. Dit was zo voor de 2 mobiele nummers die in het Tuttimus-pakket werden gevoegd. Voor het ene nummer is dit intussen opgelost. Voor dit nummer niet. Ik heb hiervoor al 3x gebeld. De 2de maal heb ik 2u37min aan de lijn gehangen om een medewerker te spreken. Nadien ben ik naar een Proximus-center gegaan omdat ik geen moed meer had om nogmaals zo lang aan de lijn te hangen. Ik heb hiervoor ook al 2x een mail gestuurd (dat werd me aangeraden door 1 van de medewerkers aan de telefoon). En toch ontvang ik na al mijn pogingen nog steeds een factuur voor een openstaand bedrag. Met meteen de "dreiging" dat het nummer zal afgesloten worden bij niet betalen. Ik vind dit ronduit belachelijk De factuur heb ik betaald, omdat we niet afgesloten willen worden. Ik hoop dan ook op een snelle terugbetaling. Ik denk dat ik me sinds 28/11/17 officieel de meest ontevreden klant van Proximus mag noemen. Sinds mijn aansluiting als Tuttimus klant, is er nog niets goed verlopen. Heel jammer voor een bedrijf als Proximus. Ik had veel meer verwacht. Lieve De Boeck

    Omschrijving van uw klacht

    Mijn factuur van 11/12/2017 klopt niet Dit was een bedrag van €43,79 Dit terwijl er een Mobilus M abonnement is van €27 per maand. Door het overschakelen naar het Tuttimus pakket met onze 2 mobiele nummers, werd er foutief mobiele data aangerekend bovenop de abonnementskosten. Dit terwijl het maximum dataverbruik nog niet bereikt werd. Dit was zo voor de 2 mobiele nummers die in het Tuttimus-pakket werden gevoegd. Voor het ene nummer is dit intussen opgelost. Voor dit nummer niet. Ik heb hiervoor al 3x gebeld. De 2de maal heb ik 2u37min aan de lijn gehangen om een medewerker te spreken. Nadien ben ik naar een Proximus-center gegaan omdat ik geen moed meer had om nogmaals zo lang aan de lijn te hangen. Ik heb hiervoor ook al 2x een mail gestuurd (dat werd me aangeraden door 1 van de medewerkers aan de telefoon). En toch ontvang ik na al mijn pogingen nog steeds een factuur voor een openstaand bedrag. Met meteen de "dreiging" dat het nummer zal afgesloten worden bij niet betalen. Ik vind dit ronduit belachelijk De factuur heb ik betaald, omdat we niet afgesloten willen worden. Ik hoop dan ook op een snelle terugbetaling. Ik denk dat ik me sinds 28/11/17 officieel de meest ontevreden klant van Proximus mag noemen. Sinds mijn aansluiting als Tuttimus klant, is er nog niets goed verlopen. Heel jammer voor een bedrijf als Proximus. Ik had veel meer verwacht. Lieve De Boeck

    Gewenste oplossing

    Een snelle terugbetaling van € 16,79 Dit werd foutief aangerekend

    Betwist bedrag
    € 16,79
    Aankoopkanaal
    Niet van toepassing
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • PROXIMUS Aan LIEVE D

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Laurie Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. ***** Disclaimer ***** :www.proximus.be/maildisclaimer

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Laurie Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. ***** Disclaimer ***** :www.proximus.be/maildisclaimer

  • LIEVE D Aan PROXIMUS

    Beste, Jammer genoeg zijn we opnieuw een aantal maanden verder. Tot op vandaag nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Dit werd zowel aan mij als aan mijn partner telefonisch bevestigd. Er was nog een openstaande factuur die om 1 of andere reden niet via domiciliëring werd afgehouden. Ik heb deze factuur betaald , verminderd met een bedrag van € 16,79. Al vrees ik dat ik het hiermee niet zal oplossen. Wellicht zijn we door deze reactie alweer vertrokken voor een tijdje.. Lieve De Boeck

    Beste, Jammer genoeg zijn we opnieuw een aantal maanden verder. Tot op vandaag nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Dit werd zowel aan mij als aan mijn partner telefonisch bevestigd. Er was nog een openstaande factuur die om 1 of andere reden niet via domiciliëring werd afgehouden. Ik heb deze factuur betaald , verminderd met een bedrag van € 16,79. Al vrees ik dat ik het hiermee niet zal oplossen. Wellicht zijn we door deze reactie alweer vertrokken voor een tijdje.. Lieve De Boeck

  • PROXIMUS Aan LIEVE D

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Laurie Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. ***** Disclaimer ***** :www.proximus.be/maildisclaimer

    Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Laurie Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. ***** Disclaimer ***** :www.proximus.be/maildisclaimer

  • LIEVE D Aan PROXIMUS

    Beste, Ik ben niet akkoord. Nu krijg ik een terugbetaling van 1,79? U hebt mij helemaal niet telefonisch gesproken. U hebt een voicemail nagelaten. Ik gok dat het 16,79 - 15 (aanmaningskosten) zijn. U hebt mij in ons eerste telefonische contact bevestigd dat die aanmaningskosten onterecht aangerekend werden en dat we dit uiteraard niet gingen moeten betalen. Ik weet eigenlijk gewoon niet meer wat zeggen over de administratie bij Proximus. Mijn energie is echt op. Zal ik anders eens factureren voor al mijn administratieve diensten de voorbije maanden? Ik heb echt het gevoel dat ik jullie werk moet doen. Ik eis dan ook nog een terugbetaling van de resterende €15. En ik zal niet aarzelen om verdere stappen te ondernemen . Gelieve mij te contacteren op 0472 31 40 48 Lieve De Boeck

    Beste, Ik ben niet akkoord. Nu krijg ik een terugbetaling van 1,79? U hebt mij helemaal niet telefonisch gesproken. U hebt een voicemail nagelaten. Ik gok dat het 16,79 - 15 (aanmaningskosten) zijn. U hebt mij in ons eerste telefonische contact bevestigd dat die aanmaningskosten onterecht aangerekend werden en dat we dit uiteraard niet gingen moeten betalen. Ik weet eigenlijk gewoon niet meer wat zeggen over de administratie bij Proximus. Mijn energie is echt op. Zal ik anders eens factureren voor al mijn administratieve diensten de voorbije maanden? Ik heb echt het gevoel dat ik jullie werk moet doen. Ik eis dan ook nog een terugbetaling van de resterende €15. En ik zal niet aarzelen om verdere stappen te ondernemen . Gelieve mij te contacteren op 0472 31 40 48 Lieve De Boeck

  • PROXIMUS Aan LIEVE D

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192941076426]

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192941076426]

Kan één van onze 100 juristen je helpen?

Ze adviseren je of komen voor jou tussen bij het bedrijf.

Bel hen op 02 892 37 05

Elke werkdag tussen 9-12u en 13-17u.