afgesloten

Pelletkachelspecialist Guldenstraat 3a, 2470 Retie


Deze klacht is Publiek

  • KEVIN V Aan Pelletkachelspecialist

    Op 2 juni 2016 hebben zij een groot onderhoud gedaan dat mij 180 euro heeft gekost (pelletkachel). Ze hadden mij gezegd er moet nog een software update komen en zal zodra gebeuren het is nu 6/10/16 en nog steeds niet gebeurd , ik ben ten einder raad mijn moeder belt maar krijgt altijd voicemail , of ze laten nog iets weten . De drang om de mensen persoonlijk aan te pakken is reëel heel groot alstublieft help ons , andere winkels willen het niet doen omdat wij het daar niet hebben aangekocht dit kan toch allemaal niet zomaar ?

    Omschrijving van uw klacht

    Op 2 juni 2016 hebben zij een groot onderhoud gedaan dat mij 180 euro heeft gekost (pelletkachel). Ze hadden mij gezegd er moet nog een software update komen en zal zodra gebeuren het is nu 6/10/16 en nog steeds niet gebeurd , ik ben ten einder raad mijn moeder belt maar krijgt altijd voicemail , of ze laten nog iets weten . De drang om de mensen persoonlijk aan te pakken is reëel heel groot alstublieft help ons , andere winkels willen het niet doen omdat wij het daar niet hebben aangekocht dit kan toch allemaal niet zomaar ?

    Gewenste oplossing

    Een direkte reparatie van mijn pelletkachel na 4 maand indien mogelijk van winkel veranderen wat heel klein gaat zijn en 250 euro voor pelletzakken als compensatie voor het 4 maand lange wachten , maar dit is niet meer menselijk , het is 16 graden in mijn gehele kamer en zij trekken hun er niets van aan mijn enige gedachte is die personen voor de rechter dagen van verwaarlozing onderhoud en klanten .

    Betwist bedrag
    € 250,00
    Aankoopkanaal
    Winkel
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Kan één van onze 100 juristen je helpen?

Ze adviseren je of komen voor jou tussen bij het bedrijf.

Bel hen op 02 892 37 05

Elke werkdag tussen 9-12u en 13-17u.