afgesloten Behandeld door Test-Aankoop 102425498

Voordelig winkelen online


Deze klacht is Publiek

  • W. P. Aan Voordelig winkelen online

    Beste, Ik ben hiervoor telefonisch benaderd. Ik geef nooit mijn toestemming voor een telefonische bestelling en vraag telkens een bevestiging via email over de aangeboden diensten. Deze personen hadden al mijn gegevens al in hun bezit toen ze mij opbelden. Ze hadden me ook beloofd dat ze een bevestiging zouden sturen via email en dat het aanbod enkel op deze manier kon aanvaard worden. Ik heb van deze mensen enkel een herinnering gekregen voor betaling voor de diensten die ze zogezegd aangeboden hadden. Ik heb mijn mails nagekeken en heb daarvoor nooit een email van voordelig winkelen online gekregen. Ik heb deze bij de eerste aanmaning via email een bericht terug gestuurd dat ik deze diensten nooit aangevraagd heb maar daar hebben ze nooit op gereageerd. Nu hebben ze dus een aanmaning via een incassobureau gestuurd. Het adres dat op de eerste aanmaningen stond klopte ook niet daar mijn land daar Nederland was. Kunnen jullie dit verder opvolgen? Ik ga echt niet betalen voor een dienst die ik nooit niet goedgekeurd heb.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik ben hiervoor telefonisch benaderd. Ik geef nooit mijn toestemming voor een telefonische bestelling en vraag telkens een bevestiging via email over de aangeboden diensten. Deze personen hadden al mijn gegevens al in hun bezit toen ze mij opbelden. Ze hadden me ook beloofd dat ze een bevestiging zouden sturen via email en dat het aanbod enkel op deze manier kon aanvaard worden. Ik heb van deze mensen enkel een herinnering gekregen voor betaling voor de diensten die ze zogezegd aangeboden hadden. Ik heb mijn mails nagekeken en heb daarvoor nooit een email van voordelig winkelen online gekregen. Ik heb deze bij de eerste aanmaning via email een bericht terug gestuurd dat ik deze diensten nooit aangevraagd heb maar daar hebben ze nooit op gereageerd. Nu hebben ze dus een aanmaning via een incassobureau gestuurd. Het adres dat op de eerste aanmaningen stond klopte ook niet daar mijn land daar Nederland was. Kunnen jullie dit verder opvolgen? Ik ga echt niet betalen voor een dienst die ik nooit niet goedgekeurd heb.

    Gewenste oplossing

    Volledige terugbetaling al is er uiteraard nog geen betaling gebeurd. Ik kan hier onder geen keuze maken daar er geen telefonisch contact tussen staat en ik dit ook niet via email heb goedgekeurd.

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 03 oktober 2016
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)