terugbetaling niet geleverde bestelling

afgesloten

R-Ledshop


Deze klacht is Publiek

  • H. H. Aan R-Ledshop

    klacht wegens ledverlichting die niet is aangekomen. Na contact te zoeken, krijgen we de info dat het "wel eens vaker" misloopt bij de post. Wij hebben echter een betaling gedaan van €15, waarbij de leverancier het transport verzorgt en hier dus ook verantwoordelijk voor is. Herhaardelijk zijn nog mails gestuurd om ons geld terug te vragen, aangezien de goederen niet zijn aangekomen. Op de laatste 2 mails hebben we helaas geen antwoord meer ontvangen.

    Omschrijving van uw klacht

    klacht wegens ledverlichting die niet is aangekomen. Na contact te zoeken, krijgen we de info dat het "wel eens vaker" misloopt bij de post. Wij hebben echter een betaling gedaan van €15, waarbij de leverancier het transport verzorgt en hier dus ook verantwoordelijk voor is. Herhaardelijk zijn nog mails gestuurd om ons geld terug te vragen, aangezien de goederen niet zijn aangekomen. Op de laatste 2 mails hebben we helaas geen antwoord meer ontvangen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 15,00

    Wij wensen een volledige terugbetaling.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)