afgesloten

Reyskens Security


Deze klacht is Publiek

  • TOM V Aan Reyskens Security

    We lieten een alarminstallatie met meldkamer en dienstenpakket installeren maar eigenlijk heeft het van in het begin nooit gewerkt zoals het moest. We konden ook via een applicatie alles raadplegen. We kregen alarmen waarvan de meeste tijdens de nacht die met de signaalsterkte en de bevestiging van de schroeven te maken hadden. We konden niet meer op de applicatie Batterijen plat terwijl ze 2 jaar zouden meegaan. Meldkamer die inbelde maar niks vroeg (paswoorden, reden van alarm,...) Gaten in de muur zonder dat er afspraken waren gemaakt. Factuur voor simkaarten terwijl alles inbegrepen was in het dienstenpakket (3 dagen om te betalen en niemand die te bereiken viel) Als we de firma proberen te bereiken, komen we bij de meldkamer, deze stuurt ons door naar de boekhouding en omgekeerd, zo een aantal keren van het kastje naar de muur. Aanmelding van ons alarm bij de politie door Reyskens? Rookmelder geplaatst maar niet getest. Bij het langskomen van de technische hulp bleek er een gekend fabricagefout (soft-ware probleem) te zijn, zowel bij hen als bij de leverancier. Waarom dan géén preventieve controle: update. Door dit alles wilden we het alarm laten weghalen. Dave Reyskens is tot bij ons thuis gekomen waarbij we al onze grieven op tafel gegooid hebben. Ook dat we het alarm wilden laten weghalen. Een terugbetaling was volgens hem niet mogelijk, wel langere garantie, gratis maanden dienstenpakket en meldpakket, gratis opzegging meldkamer en dienstenpakket. We zouden erover nadenken. We konden echter niemand meer bereiken. Na enige tijd konden we Ceursters Nicky, een secretaresse bereiken die ons meldde dat er onregelmatigheden gebeurd waren in het bedrijf door de broers Dave en Gert Reyskens en dat ze graag de zaken thuis eens wou komen uitleggen. Blijkbaar was er fraude in het spel (waar ze al geruime tijd zaken van hadden vastgesteld maar waarvoor ze dossieropbouw aan het doen waren. Wij werden dus ondertussen aan het lijntje gehouden. De firma was maar opgericht eind 2014 en Dave had ons verteld dat ze reeds meer dan 20 jaar bezig waren) waardoor ons vertrouwen helemaal weg was. Dave had ongefactureerd geld gevraagd aan bepaalde klanten en de toegevingen die hij aan ons had gedaan, vond ze ook erover. Ze meldde ons nogmaals na te denken, haar toch te vertrouwen en dan te laten weten wat we beslist hadden. We melden dat we bij onze beslissing bleven en vroegen om alles weg te halen en een financiële compensatie. De laatste mails hierover was een akkoord om ongeveer 1285 € terug te betalen maar alles stilgevallen. Op een keer belden we met een ander nummer en zouden we dezelfde dag een mail terugkrijgen maar kregen niets. Telkens we mailden, telefoneerden en vroegen om ons te contacteren bleef het aan de andere kant stil. Ondertussen heb ik ook persoonlijk contact opgenomen met een technieker van de firma, waar ik contact mee heb gehad voor een vorig probleem met de installatie. Graag willen we jullie tussenkomst voor een oplossing.

    Omschrijving van uw klacht

    We lieten een alarminstallatie met meldkamer en dienstenpakket installeren maar eigenlijk heeft het van in het begin nooit gewerkt zoals het moest. We konden ook via een applicatie alles raadplegen. We kregen alarmen waarvan de meeste tijdens de nacht die met de signaalsterkte en de bevestiging van de schroeven te maken hadden. We konden niet meer op de applicatie Batterijen plat terwijl ze 2 jaar zouden meegaan. Meldkamer die inbelde maar niks vroeg (paswoorden, reden van alarm,...) Gaten in de muur zonder dat er afspraken waren gemaakt. Factuur voor simkaarten terwijl alles inbegrepen was in het dienstenpakket (3 dagen om te betalen en niemand die te bereiken viel) Als we de firma proberen te bereiken, komen we bij de meldkamer, deze stuurt ons door naar de boekhouding en omgekeerd, zo een aantal keren van het kastje naar de muur. Aanmelding van ons alarm bij de politie door Reyskens? Rookmelder geplaatst maar niet getest. Bij het langskomen van de technische hulp bleek er een gekend fabricagefout (soft-ware probleem) te zijn, zowel bij hen als bij de leverancier. Waarom dan géén preventieve controle: update. Door dit alles wilden we het alarm laten weghalen. Dave Reyskens is tot bij ons thuis gekomen waarbij we al onze grieven op tafel gegooid hebben. Ook dat we het alarm wilden laten weghalen. Een terugbetaling was volgens hem niet mogelijk, wel langere garantie, gratis maanden dienstenpakket en meldpakket, gratis opzegging meldkamer en dienstenpakket. We zouden erover nadenken. We konden echter niemand meer bereiken. Na enige tijd konden we Ceursters Nicky, een secretaresse bereiken die ons meldde dat er onregelmatigheden gebeurd waren in het bedrijf door de broers Dave en Gert Reyskens en dat ze graag de zaken thuis eens wou komen uitleggen. Blijkbaar was er fraude in het spel (waar ze al geruime tijd zaken van hadden vastgesteld maar waarvoor ze dossieropbouw aan het doen waren. Wij werden dus ondertussen aan het lijntje gehouden. De firma was maar opgericht eind 2014 en Dave had ons verteld dat ze reeds meer dan 20 jaar bezig waren) waardoor ons vertrouwen helemaal weg was. Dave had ongefactureerd geld gevraagd aan bepaalde klanten en de toegevingen die hij aan ons had gedaan, vond ze ook erover. Ze meldde ons nogmaals na te denken, haar toch te vertrouwen en dan te laten weten wat we beslist hadden. We melden dat we bij onze beslissing bleven en vroegen om alles weg te halen en een financiële compensatie. De laatste mails hierover was een akkoord om ongeveer 1285 € terug te betalen maar alles stilgevallen. Op een keer belden we met een ander nummer en zouden we dezelfde dag een mail terugkrijgen maar kregen niets. Telkens we mailden, telefoneerden en vroegen om ons te contacteren bleef het aan de andere kant stil. Ondertussen heb ik ook persoonlijk contact opgenomen met een technieker van de firma, waar ik contact mee heb gehad voor een vorig probleem met de installatie. Graag willen we jullie tussenkomst voor een oplossing.

    Gewenste oplossing

    Volledige terugbetaling

    Betwist bedrag
    € 2996,00
    Aankoopkanaal
    Niet van toepassing
    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)