- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
Bestelling niet ontvangen
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
S. D.
aan: Hunkemöller
Beste, ik plaatste op 22/12/2021 een bestelling bij Hunkemöller die op 23/12/2021 16:00 door bpost in de brievenbus geleverd werd. Pakket was echter te groot voor onze brievenbus (als ik de afmetingen bekijk) en was wanneer ik een half uur later thuis kwam nergens te vinden, noch door buren ontvangen. Ondertussen al via alle kanalen Hunkemöller getracht te contacteren (telefonisch, webform, facebook live chat...) maar klantenservice weigert alle respons. Onaanvaardbaar. Graag oplossing gevraagd.
Hunkemöller
aan: S. D.
Hunkemöller Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01809625 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller CustomerService © Hunkemöller Netherlands 2019