Hunkemöller Godefriduskaai 20B, Antwerpen
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. D.

aan: Hunkemöller

03/01/2022

Beste, ik kocht in de hunkemoller in Leuven lingerie twv 90 euro. Wanneer ik vroeg of het mogelijk was te ruilen zei de verkoopster tegen me dat dit geen probleem was en ik steeds mocht terugkomen. Helaas bleken mijn maten in deze winkel groter te zijn E ipv C. Met spijt vond ik dat mijn maat niet te vinden was in de gewilde maat sterker nog in de winkel was er in mijn maat bijna geen keuze. Ik kreeg een tegoedbon. Deze is geen waardebon. Hij is enkel te gebruiken in de filialen en niet online waar mijn maat wel beschikbaar is. Ik probeerde contact op te nemen met het bedrijf door fbbericht te sturen, te bellen, te mailen en een verzoekformulier te versturen. Nergens reactie. Nu zit ik hier met een bon van 90 euro waar ik niks mee kan doen. Op de site staat nochthans dat terugbetaling mogelijk is in de winkels.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 90,00
  • Herstelling
  • excuses voor de onvriendelijke bediening toen duidelijk werd dat ik de goederen terugbracht.

Berichten (6)

Hunkemöller

aan: K. D.

03/01/2022

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01807160 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019

Hunkemöller

aan: K. D.

04/01/2022

Bestsellers BHs Slips Nachtmode Beenmode Hi Karen , Bedankt voor je bericht. Ik begrijp je situatie en vind het vervelend dat je dit zo hebt ervaren, excuses hiervoor. De medewerker in de winkel heeft wel de juiste informatie gegeven want je mag het omruilen, echter in jouw geval had je dus een andere maat. Dit staat los van het retourbeleid. Bij de kassa, op de bon en op onze website wordt ook aangegeven dat je in de winkel een tegoedbon ontvangt en geen geld terug. De tegoedbon verloopt niet en kun je in de winkel besteden omdat dit uit een winkelaankoop is. Echter kun je in de winkel de tegoedbon wel op een lingeriekaart laten zetten en deze kun je dan online besteden. Wij hebben online en in de winkel in jouw maat hele mooie collectie, dus kijk hier ook even na. Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Fijne dag ? Love, FallonKlantenservice© Hunkemöller Nederland 2019 --------------------

K. D.

aan: Hunkemöller

04/01/2022

U lijkt te doen of alles zeer duidelijk is toch heb ik tijd moeten investeren om tot dit antwoord te komen terwijl dit gewoon gezegd kon worden IN DE WINKEL

Hunkemöller

aan: K. D.

04/01/2022

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01809642 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019

K. D.

aan: Hunkemöller

04/01/2022

Ondertussen heb ik dan ook eens verder gezocht en gezien ik duidelijk niet de enige ben die dit probleem heeft (wat blijkt uit meerdere klachten op klacht.nl) lijkt het me toch allemaal niet zo heel erg duidelijk. Ook heeft de winkel gereageerd op mijn klacht op sociale media (telefoon was blijkbaar niet mogelijk) waarin ze zeiden dat het mogelijk was online te bestellen in de winkel. Ten eerste lijkt het mij in tijden van corona niet zo een goede oplossing om voorang te geven aan contact in een winkel ipv online shoppen. En ten tweede deze twee oplossigen (bestellen in winkel en ook omzetten op een waardebon) werden niet vermeld door de verkoopster. Deze zei gewoon kijk op de website. Dus bij deze merk ik ook dat er met mijn klacht niks wordt gedaan. Mij niet gelaten. Ik heb ondertussen mijn bon verkocht aan een vriendin die meermaals naar de winkel gaat (ook niet voor bh's want ze heeft dezelfde maat als mij) dus u gaat aan mij geen extra geld verdienen. Ook verwijder ik mijn review van de winkel niet. Ook mijn klacht op klacht.nl blijft bestaan.

Hunkemöller

aan: K. D.

04/01/2022

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01809679 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019