- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
- Publieke klacht
back
Bestelling niet afgeleverd
Deze klacht is Publiek
Meld je aan voor een gepersonaliseerde ervaring!
Deze klacht is Publiek
J. V.
aan: Hunkemöller
Beste, ik heb online een bestelling gedaan die naar mijn postkantoor gestuurd zou worden. Ik heb nooit iets ontvangen, noch mail, noch iets anders. Toen ik jullie app geïnstalleerd had stond er bij de bestelling 'afgerond'. Ik heb toen de klantendienst 2X gecontacteerd (telefonisch lukte niet) via het formulier maar nooit antwoord gekregen.
Hunkemöller
aan: J. V.
Hunkemöller Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01780311 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller CustomerService © Hunkemöller Netherlands 2019