back

Problemen terugstorten gelden

Belfius Bank Karel Rogierplein 11, Sint-Josse-Ten-Noode
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. S.

aan: Belfius Bank

29/11/2021

Beste, Ik opende een rekening bij jullie bank en kreeg de kaart toe 26/10/2021. Ik heb geprobeerd over te schrijven naar mijn rekening en geld af te halen kort nadien. Ik kreeg echter de melding dat mijn kaart geblokkeerd werd. Hoewel ik alle stappen doorlopen heb en mijn f-kaart aangeboden heb bij het aanmaken van de kaart. Ik maakte vervolgens een afspraak in jullie filiaal te Maaseik. Hier werden opnieuw mijn identiteitskaart genoteerd alsook een kopie genomen van mijn verblijfskaart. Na 4 dagen was mijn kaart nog steeds geblokkeerd. Ondertussen kon ik geen aankopen doen, geen voeding kopen of betalingen uitvoeren. We zijn opnieuw bij jullie medewerkster geweest vorige week dinsdag met de vraag de gelden dringend over te schrijven naar andere rekening zodat ik mij in het noodzakelijke kon voorzien. Tot op heden tevergeefs. Graag dringend opvolging gevraagd, aangezien ik me vanaf het begin reeds in regel heb gesteld en er van jullie bank tot op heden geen rechtzetting is gebeurd.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 1000,01

Berichten (1)

Belfius Bank

aan: P. S.

03/12/2021

Beste Graag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken. We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant. Met vriendelijke groeten Klachtenbeheer ======================================================= This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector. ----------------------------------------------- :www.belfius.be/maildisclaimer.htm -----------------------------------------------