back

abonnement op jeuxhub zonder akkoord

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. P.

aan: Demon Games

28/11/2021

Via SMS van Orange krijg ik een bevestiging van betaling van 4,99€. Via de site van Orange zie je dat het gaat om een abonnement bij Jeuxhub. Ik heb dit abonnement niet aangevraagd en ook niet bevestigd. Hiervoor wil ik een klacht indienen en terugbetaling vragen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 4,99

Berichten (7)

K. P.

aan: Demon Games

28/11/2021

Annulatie van de dienst via de site is ook niet mogelijk. Na klikken op Annulering verschijnt de tekst: " Oeps! Er staat een fout op deze pagina. Probeer het alsjeblieft over een paar minuten opnieuw!"

Demon Games

aan: K. P.

29/11/2021

Beste, Bedankt voor uw vraag. Als de klant rechtstreeks contact met ons wil opnemen via help.be@pmconnect.co.uk of bel 32 800 39794 , we helpen u graag verder. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

K. P.

aan: Demon Games

29/11/2021

Beste, Ik heb gisteren reeds naar dat mailadres een bericht verzonden en ik krijg nu als antwoord dat men mijn gsm nummer niet vindt in uw databank? Daarnet ontving ik een sms dat "Uw JeuxHub weekly service is beëindigd". Graag duidelijkheid.

Demon Games

aan: K. P.

29/11/2021

Beste, Geef me alstublieft het mobiele nummer dat bij het abonnement hoort, zodat ik deze kwestie kan onderzoeken en u verder kan helpen. Abonnementen op onze diensten kunnen wij alleen herkennen aan het juiste mobiele nummer dat aan het betreffende abonnement is gekoppeld. Zodra we de benodigde informatie van u hebben ontvangen, kunnen we ons onderzoek naar uw vraag afronden. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

K. P.

aan: Demon Games

29/11/2021

Beste, Geef me het emailadres waarop ik u mijn nummer kan doorgeven. Ik ga mijn nummer niet publiek op de site van Test Aankoop zetten. Dank.

Demon Games

aan: K. P.

29/11/2021

Beste, Bedankt voor je email. Ik ben bang dat de service (JeuxHub) waar je naar hebt gevraagd niet wordt geleverd door PayByMobile. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met het bedrijf dat 'JeuxHub' beheert of contact op te nemen met uw mobiele netwerkoperator voor verdere hulp. Het spijt me dat ik u niet verder kan helpen met uw vraag. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

Demon Games

aan: K. P.

29/11/2021

Beste, Als u rechtstreeks contact met ons wilt opnemen via help.be@pmconnect.co.uk of 32 800 39794 wilt bellen en ons het mobiele nummer wilt bezorgen dat aan het abonnement is gekoppeld, helpen we u graag verder. Kind Regards Customer Care Escalations Team -----------------------------