back

Bestellingen niet ontvangen

Hunkemöller Godefriduskaai 20B, Antwerpen

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. V.

aan: Hunkemöller

25/11/2021

Beste, Ik bestelde online 4 bh's met een voucher van Social deal, ik betaal mijn bestellingen en krijg bericht dat ze naar de winkel worden gestuurd voor ophaling. Bijna 2 weken later moet ik zelf informeren waar mijn pakjes blijven, dan krijg ik een mailtje terug dat er blijkbaar een fout is gebeurd met de afrekening en dat ik teveel korting heb gekregen en mijn bh's te weinig heb betaald. In de mail staat dat ze mij eerstdaags de bestellingen gaan terugbetalen. Ik heb gereageerd dat ik dit helemaal niet wil en gewoon mijn bh's wil ontvangen die ik besteld en betaald heb. Ik heb ondertussen nog altijd geen antwoord ontvangen, integendeel...ik krijg terug een mail dat mijn bh's retour zijn gestuurd en ze mijn geld gaan terugstorten. Ik wil dit niet, ik wil gewoon mijn bestelde en betaalde bh's krijgen. Dat social deal of hun IT- afdeling een fout gemaakt hebben, daar moet ik toch niet voor boeten...hun verlies moeten ze daar dan maar gaan recupereren, niet?? Of ben ik helemaal niet in mijn recht? Ik heb alle mails, bestelbevestigingen, betaalbewijzen, facturen bijgehouden. Kunnen jullie mij wat wijzer maken alsjeblieft? Alvast bedankt voor de hulp...Vriendelijke groeten

Gewenst oplossing

  • Mijn bestellingen alsnog ontvangen

Berichten (1)

Hunkemöller

aan: S. V.

25/11/2021

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01683832 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019