back

Problemen met levering

UPS Woluwelaan 156, Diegem
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

T. T.

aan: UPS

24/11/2021

Beste, Levering vanuit Ierland zou vrijdag 26/11 geleverd worden. Op 23/11 kwam er in de app dat een leverpoging gedaan werd op 23/11 om 18u27, ik was op die moment mijn hal aan het schilderen en stond dus de hele tijd naast mijn deurbel met video. Geen UPS koerier gezien/gehoord. 24/11 om 8u in de ochtend contact opgenomen met klantendienst. Klacht voor niet langskomen en aanbellen plus klacht dat afspraak bij verzending was dat levering vrijdag zou gebeuren. Volgens klantendienst staat dit ook zo gepland. Het is een grote levering van persoonlijke spullen van mijn dochter die terug naar België verhuist. Klantendienst bevestigde dat dit inderdaad gepland staat voor vrijdag tussen 10u30 en 14u45. Ik gerust gaan slapen na mijn nachtshift. Ga ik net naar de winkel en stak er een briefje in de bus dat men vandaag toch opnieuw een poging heeft gedaan. Dit zou om 18u04 geweest zijn, maar wederom niemand aangebeld. De levering heeft mij 370euro gekost. Dit is een schande. Ik eis dat UPS doet waarvoor ik betaalde en levert op de afgesproken dag en ik eis een compensatie voor de geleden stress die ik nog steeds heb.

Gewenst oplossing

  • Excuses van het bedrijf en levering op de dag waarvoor 370 euro betaald werd, plus compensatie voor de geleden emotionele schade van mijn dochter.