back

Problemen met terugbetaling

TUI Belgium - TUIfly Luchthaven 40 1, ZAVENTEM
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. P.

aan: TUI Belgium - TUIfly

24/11/2021

Beste, Op 22 augustus 2021 boekte ik online 2 stoelen voor een vlucht van Pula naar Brussel met Tuifly. Bij het betalen had ik de keuze om via mijn normale bank (Argenta, geen kredietkaart) te betalen en dat deed ik. De betaling ging goed tot op het laatste moment ik een foutmelding kreeg dat mijn bank de transactie niet ondersteunde. Vervolgens probeerde ik nog een keer waarop ik weer dezelfde foutmelding kreeg. Vervolgens heb ik dan betaald met mijn kredietkaart en dat ging wel. Wat bleek nu na het betalen dat het bedrag toch ook tweemaal van mijn normale bankrekening is gegaan en mijn bank de transactie dus toch ondersteunde. Als gevolg heb ik dus 3x de prijs betaald voor de tickets. Ik heb hierna al contact gezocht met TuiFly als eerst telefonisch, na 1u30 in de wacht te staan ,vertelden zij me dat ik het geld na 14 dagen automatisch teruggestort zou krijgen. (wat niet gebeurd is). Verder heb ik ook enkele e-mails gestuurd met het bewijs van betalen van mijn bank, hierop werd ook nooit gereageerd. Daarna heb ik dan zelf nog een klacht bij Tuifly ingediend, daarin stond er dat er binnen de 5 weken gereageerd ging worden maar ook dat is niet gebeurd.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 319,96

Berichten (5)

TUI Belgium - TUIfly

aan: K. P.

24/11/2021

Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply Bedankt voor uw bericht. Indien u een nieuwe klacht wenst in te dienen dan kan dit via het klachtenformulier op de de website van TUI of TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone * Nieuwe klachten ingediend per mail kunnen niet in behandeling genomen worden. Reacties op een bestaand klachtendossier zullen toegevoegd worden aan uw klachtendossier. Door de gevolgen van de Covid-19 crisis, kan de behandeling van mails vertraging oplopen. __________________________ Merci pour votre message. Si vous souhaitez introduire une nouvelle plainte, vous pouvez le faire via le formulaire de plainte sur le site de TUI ou TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/fr/my-zone * TUI: s:www.tui.be/fr/my-zone De nouvelles plaintes introduites par e-mail ne pourront pas être traité. Les réponses à une plainte existante seront ajoutées à votre dossier de plainte. En raison des conséquences de la crise du Covid-19, le traitement des e-mails peut être retardé. __________________________ Thank you for your message. If you wish to submit a new complaint, you can do so via the complaint form on the TUI or TUI fly website. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone New complaints submitted by e-mail cannot be processed. Replies to an existing complaint will be added to your complaint case. Due to the consequences of the Covid-19 crisis, the handling of emails may be delayed. Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply

Doorgestuurd naar onze advocaten 24 november 2021

K. P.

aan: Test Aankoop

24/11/2021
Dit antwoord is privé

TUI Belgium - TUIfly

aan: K. P.

24/11/2021

Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply Bedankt voor uw bericht. Indien u een nieuwe klacht wenst in te dienen dan kan dit via het klachtenformulier op de de website van TUI of TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone * Nieuwe klachten ingediend per mail kunnen niet in behandeling genomen worden. Reacties op een bestaand klachtendossier zullen toegevoegd worden aan uw klachtendossier. Door de gevolgen van de Covid-19 crisis, kan de behandeling van mails vertraging oplopen. __________________________ Merci pour votre message. Si vous souhaitez introduire une nouvelle plainte, vous pouvez le faire via le formulaire de plainte sur le site de TUI ou TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/fr/my-zone * TUI: s:www.tui.be/fr/my-zone De nouvelles plaintes introduites par e-mail ne pourront pas être traité. Les réponses à une plainte existante seront ajoutées à votre dossier de plainte. En raison des conséquences de la crise du Covid-19, le traitement des e-mails peut être retardé. __________________________ Thank you for your message. If you wish to submit a new complaint, you can do so via the complaint form on the TUI or TUI fly website. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone New complaints submitted by e-mail cannot be processed. Replies to an existing complaint will be added to your complaint case. Due to the consequences of the Covid-19 crisis, the handling of emails may be delayed. Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply

Test Aankoop

aan: K. P.

29/11/2021
Dit antwoord is privé

K. P.

aan: Test Aankoop

31/12/2021
Dit antwoord is privé