back

Abonnement op Demon Games

Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. I.

aan: Demon Games

20/11/2021

Geachte mevrouw, heer, Op 5 november 2021 kreeg ik van Proximus een factuur, waarin mij een bedrag werd aangerekend van 14,97 EUR voor het gebruik van de site of het spelplatform Demon Games. Op 11/10, 18/10 en 25/10 werd mij telkens 4,99 EUR aangerekend. Ik heb mij nooit aangemeld als abonnee van Demon Games en heb ook nooit gebruik gemaakt van die site. Daarom ben ik dat bedrag ook niet verschuldigd. Graag wil ik een herziening van deze factuur. Met vriendelijke groeten Reginald Illegems

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (4)

Demon Games

aan: R. I.

22/11/2021

Beste, Bedankt voor je email. Als de klant rechtstreeks contact met ons wil opnemen via help.be@pmconnect.co.uk of ons wil bellen op 0 800 205 67, helpen we u graag verder. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

Doorgestuurd naar onze advocaten 11 december 2021

R. I.

aan: Test Aankoop

11/12/2021
Dit antwoord is privé

Demon Games

aan: R. I.

13/12/2021

Beste, Bedankt voor uw vraag. Als de klant rechtstreeks contact met ons wil opnemen via help.be@pmconnect.co.uk of 32 800 20567 wil bellen, helpen we u graag verder. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

Test Aankoop

aan: R. I.

17/12/2021
Dit antwoord is privé