back

problemen met terugbetaling

C&A Webshop Postfach 210 110, Dorsten
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. R.

aan: C&A Webshop

19/11/2021

Beste, ik bestelde via online aan C&A en ik maakte een retour op 8 november en zij moesten mijn geld terug sturen. Maar de datum is verlopen,gosteren was het de laatste dag. Vandaag is 19 november, ik stuurde veel emailtje maar ik kreeg geen antwoord. Deze is de derde keer wanneer dat mij gebeurde met deze winkel. Wat moet ik doen? Bedankt. Mvg, Maricela Radu

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 47,98
  • Terug betaling

Berichten (7)

C&A Webshop

aan: M. R.

19/11/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail.Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden. We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer

M. R.

aan: C&A Webshop

20/11/2021

Jullie sturen mij geen geld terug , maak ik een andere klacht overal. Jullie respecteren niet jullie klanten!

C&A Webshop

aan: M. R.

20/11/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail.Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden. We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer

C&A Webshop

aan: M. R.

20/11/2021

Bedankt voor je bericht Geachte mevrouw Boghe, Hartelijk dank voor uw vraag over retourzendingen. Wij excuseren ons voor het ongemak. Op het moment dat u het pakket door ons in eht tussenmagazijn is ontvangen, kan het 14 werkdagen duren voordat deze is verwerkt. Zodra het pakket daar is, krijgt u daar automatisch een mail van toegestuurd. In die mail staat ook in wanneer de terugbetaling wordt gedaan. Wij vragen u vriendelijk om nog wat geduld. Met vriendelijke groetenUw CandA Online Shop Joelle UW MENING IS BELANGRIJK Deel uw mening in een korte vragenlijst en help ons onze service te verbeteren. Deelnemen aan de enquete Contact 02 412 72 30* (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW-ID-nummer: BE0634.993.969De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofdkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer

C&A Webshop

aan: M. R.

22/11/2021

Thank you for your message Dear Maricela, Thank you for your inquiry regarding your return from order 1340115594. We were happy to check the current status. The check of the shipment number on your return label has shown that the parcel has not yet been scanned. We therefore ask you to send us a photo or a scan of the posting receipt that you received when you posted the shipment and to inform us which items you returned. As soon as we have this information, our responsible department will contact the shipping service provider in order to find a solution as soon as possible. We will inform you accordingly, as soon as we have received feedback on the case. After booking the goods in our warehouse, you will receive a separate confirmation of receipt by email as well as a corresponding credit to your customer account. We wish you a pleasant day. Kind regards, Your CandA Online-Shop Team Marcellina Quadvlieg Your opinion is important to us!Take part in our short survey on customer satisfaction. Here you have the possibility, to give us your opinion. In this way you support us in constantly optimising our service for you. TO THE CUSTOMER SURVEY Contact02 412 72 30* (Chargeable according to your telephone contract) klantendienst@shop-c-and-a.com Monday to Friday from8:00 a.m. to 8:00 p.m. CETand Saturday from8:00 a.m. to 4:00 p.m. CET Customer Service Postal Address CandA Online-Shop P.O. Box 21 01 10 46268 DorstenGermany CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Germany Da¼sseldorf District Court: HRA 6237 VAT ID: BE0634.993.969 Personally liable partner: CandA Retail GmbH, Sitz: Baar/Schweiz, UID: CHE-116.290.471Managing Director: Giny Boer, Christoph Hammer

M. R.

aan: C&A Webshop

22/11/2021

als u mij het geld van de geretourneerde producten niet terugstuurt, bel ik de advocaten van de aankooptest. je bent helemaal niet serieus en daarmee beledig je de klanten! Vandaag is het 22 november.

C&A Webshop

aan: M. R.

22/11/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail.Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden. We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer