back

Bankkaartfraude, slechte communicatie met de bank. Terugbetaling?

Belfius Bank Karel Rogierplein 11, Sint-Josse-Ten-Noode
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. D.

aan: Belfius Bank

15/11/2021

Na blokkeren van mijn kaart en contact met de noodlijn van belfius op vrijdagavond 5/11 zijn toch nog bedragen die in behandeling stonden van mijn rekening gegaan op maandag 8/11. Ik ben in het bezit van de nodige PV. In het kantoor is de enige uitleg, alles is doorgestuurd naar de hoofdzetel. Wij kunnen verder niets doen.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 4850,00
  • Communicatie gewenst met belfius en terugbetaling

Berichten (4)

C. D.

aan: Belfius Bank

15/11/2021

Beste, het gaat om het bedrag van 4750 euro. Foutje van mij. Dit bedrag, dat in behandeling stond, is ondanks de blokkade de maandagochtend van mijn rekening gegaan.

Doorgestuurd naar onze advocaten 03 december 2021

C. D.

aan: Test Aankoop

03/12/2021
Dit antwoord is privé

Belfius Bank

aan: C. D.

28/12/2021

Beste Graag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken. We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant. Met vriendelijke groeten Klachtenbeheer ======================================================= This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector. ----------------------------------------------- :www.belfius.be/maildisclaimer.htm -----------------------------------------------

C. D.

aan: Test Aankoop

04/01/2022
Dit antwoord is privé