back

Annulering van bestellingen

C&A Webshop Postfach 210 110, Dorsten
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

D. V.

aan: C&A Webshop

13/11/2021

Beste, ik deed 6 bestellingen via de webshop van C&A met hun promocode "SORRY30" de website deed raar waardoor ik niet met bankcontact kon betalen en ik dus op vooruitbetaling drukte. Nadat ik de volgende dag nog steeds betaalverzoek kreeg nam ik contact op met de klantendienst. Zij verzekerde mij dat ik binnen dat en een uur mijn 6 betaalverzoeken zou krijgen. In plaats van betaalverzoeken kreeg ik mails dat een voor een mijn 6 bestellingen werden geannuleerd wegens een interne bespreking. Er zijn er vele die dit hebben meegemaakt maar een heel deel krijgt wel gewoon zijn bestelling waarbij ze deze promocode gebruikte en dus de €30 korting hebben gekregen. Waarom de ene wel en de andere niet? Dit is totaal niet oke, vandaar mijn klacht. Bij verder contact heeft ik alle 6 de bestelnummers door

Gewenst oplossing

  • Of wel krijgt iedereen zijn bestelling aan deze promo, of wel niemand. Want ip welke basis maken zij hun beslissing?!

Berichten (2)

C&A Webshop

aan: D. V.

13/11/2021

Bedankt voor je bericht Beste CandA klant, Bedankt voor uw e-mail.Vanwege het grote aantal aan vragen kunnen we uw bericht momenteel niet binnen de gebruikelijke termijn beantwoorden. We vragen u daarom geduld te hebben. We zullen uw verzoek uiteraard zo snel mogelijk behandelen. Via onderstaande link vindt u informatie over de huidige situatie en de mogelijke gevolgen op uw bestelling:s:www.c-and-a.com/be/nl/shop/service/covid-19 Indien u aanvullende informatie over uw verzoek wilt geven, stuur ons dan een e-mail.Zorg goed voor uzelf, uw familie en blijf gezond. Contact 02 412 72 30 (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW: BE0634.993.969 De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer

C&A Webshop

aan: D. V.

15/11/2021

Bedankt voor je bericht Geachte mevrouw Boghe, Hartelijk dank voor uw mededeling. Op 9 november werden twee speciale kortingscodes, SORRY10 en SORRY30, zonder toestemming van CandA op het internet gedeeld en zijn sindsdien gedeactiveerd. De codes bevatten een fout waardoor klanten meer dan 10 bestellingen kunnen plaatsen met hetzelfde kortingscode, u kunt begrijpen dat dit nooit de bedoeling is geweest. De kortingscode waren verstuurd naar een selectie van klanten die door systeemstoring van CandA lang hebben gewacht op hun bestellingen of terugbetaling. Deze codes waren niet bedoeld om te worden verspreid Alle bestellingen met deze codes zijn hierdoor geannuleerd. Restituties voor deze annuleringen zijn uitgevoerd en zullen aan u worden gecrediteerd via dezelfde betaalmethode waarmee u uw bestelling heeft geplaatst. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en verheugen ons erop, u binnenkort weer in de Online Shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groetenUw CandA Online Shop Larissa UW MENING IS BELANGRIJK Deel uw mening in een korte vragenlijst en help ons onze service te verbeteren. Deelnemen aan de enquete Contact 02 412 72 30* (tarief voor een nationaal telefoongesprek) klantendienst@shop-c-and-a.com van maandag t/m vrijdag van8 tot 20 uur en zaterdag van8 tot 16 uur Klantenservice postadres CandA Online-Shop Postfach 21 01 10 46268 DorstenDuitsland CandA Mode GmbH and Co. KG Wanheimer Strasse 70 40468 Da¼sseldorf Duitsland Kantongerecht Da¼sseldorf: HRA 6237 BTW-ID-nummer: BE0634.993.969De persoonlijk aansprakelijke partner: CandA Retail GmbH, Hoofdkantoor: Baar/Zwitserland, UID: CHE-116.290.471 Bedrijfsleiding: Giny Boer, Christoph Hammer