back

Ongewild kosten in rekening gebracht via proximus

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. T.

aan: Demon Games

11/11/2021

Ik kreeg net een factuur van mijn gsm afrekening en Demon games heeft hier zonder dat ik hiervan op de hoogte ben, 4,99€ aangerekend aan mij. Ik heb geen idee wat dit is en waarom mij dit is aangerekend! Het is een domicilieringsopdracht dus de betaling is ook al voldaan. GRAAG ONMIDDELLIJK STOPZETTEN EN TERUGBETALEN! MALAFIDE PRAKTIJKEN!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 4,99
  • Herziening van de factuur

Berichten (7)

Demon Games

aan: R. T.

11/11/2021

Beste Bedankt voor je email. Kunt u alstublieft de klant vragen om rechtstreeks contact met ons op te nemen, zodat we u kunnen helpen. Als u nog vragen heeft over onze diensten en producten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Vriendelijke groeten, Sophie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

R. T.

aan: Demon Games

23/11/2021

Graag een snelle oplossing en terugbetaling!! Pas jullie frauduleuze praktijken maar toe bij andere mensen! Schandalig!!!!! Wat een bedrijf zijn jullie!!

Demon Games

aan: R. T.

24/11/2021

Beste, Bedankt voor uw vraag. Indien de klant rechtstreeks contact met ons wil opnemen via help.be@pmconnect.co.uk of 0 800 205 67 wil bellen, helpen wij u graag verder. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

R. T.

aan: Demon Games

12/12/2021

Beste, ik heb zoals gevraagd telefonisch contact opgenomen met jullie bedrijfje. Daarna heb ik zoals gevraagd, alles per e-mail verstuurd naar jullie maar nog steeds geen antwoord of reactie ontvangen !

Demon Games

aan: R. T.

13/12/2021

Beste, Bedankt voor uw vraag. Als de klant rechtstreeks contact met ons wil opnemen via help.be@pmconnect.co.uk of 32 800 20567 wil bellen, helpen we u graag verder. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

R. T.

aan: Demon Games

13/12/2021

Weeral een standaard antwoord. Ik heb contact opgenomen maar jullie doen niets!!!!!!!!

Demon Games

aan: R. T.

13/12/2021

Beste, Bedankt voor uw vraag. Als de klant rechtstreeks contact met ons wil opnemen via help.be@pmconnect.co.uk of 32 800 20567 wil bellen, helpen we u graag verder. De klant moet ons het mobiele nummer verstrekken dat is gekoppeld aan het abonnement dat hij opvraagt, aangezien we abonnementen op onze diensten alleen kunnen identificeren aan de hand van het juiste mobiele nummer dat aan het betreffende abonnement is gekoppeld. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------