back

Demon games abonnement

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. B.

aan: Demon Games

10/11/2021

Beste, Ik kreeg net mijn factuur van proximus. Hier staat plots 3 aanrekening van Demon Games van elk 4,99 eur op. Ik heb met dit bedrijf nooit een abonnement afgesloten, nog een sms over ontvangen. Ik wil dat dit onmiddellijk stop gezet wordt en dat ik die aanrekening niet moet betalen.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Stopzetting contract

Berichten (5)

Demon Games

aan: L. B.

10/11/2021

Beste, Bedankt voor je email. Als de klant rechtstreeks contact met ons wil opnemen, helpen we je graag verder. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

L. B.

aan: Demon Games

10/11/2021

Beste, Ik heb contact met jullie gehad. Jullie hebben het abonnement intussen stopgezet maar jullie weigeren de facturen te annuleren. Ik heb nooit bewust ingetekend, laat staan een sms van jullie ontvangen. Ik heb jullie nogmaals een mail gestuurd. Hopend op een positief antwoord. En stop aub met jullie wanpraktijken. Ik merk dat veel mensen hiermee te maken krijgen.

Demon Games

aan: L. B.

10/11/2021

Beste Bedankt voor je email. Kunt u de klant verzoeken om rechtstreeks contact met ons op te nemen, dan helpen wij u graag verder. Als u nog vragen heeft over onze diensten en producten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Vriendelijke groeten, Sophie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------

L. B.

aan: Demon Games

10/11/2021

Beste, Indien u het bericht zou lezen, dan zou u zien dat ik reeds contact met jullie heb opgenomen. Telefonisch en via mail!

Demon Games

aan: L. B.

10/11/2021

Beste, Bedankt voor je email. Als de klant rechtstreeks contact met ons wil opnemen, helpen we je graag verder. Vriendelijke groeten Lucie Escalatieteam voor klantenservice -----------------------------