back

pakket wordt niet doorgestuurd

UPS Woluwelaan 156, Diegem

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

F. D.

aan: UPS

30/10/2021

Beste, Ik bestelde een auto-onderdeel in de V.S. via Amazon.com. Dit pakket ligt nu al bijna twee maanden in het magazijn van UPS en wordt niet ingeklaard en doorgestuurd. Ik heb de factuur en betaalbewijs al twee keer doorgestuurd naar UPS. De invoerrechten werden betaald en het kan zijn dat er nog BTW moet worden bijbetaald. Ik word echter door niemand gecontacteerd en ondertussen kan mijn wagen niet hersteld worden. Andere pakketten uit de V.S. van onder de € 100 worden door UPS wel vlot doorgestuurd, maar dit pakket van € 247 blijft liggen omdat ze wachten op "instructies". Ik heb ook de F.O.D. gecontacteerd om te vragen of de federale douane het pakket tegenhoudt, maar zij vertelden me dat ik UPS moest contacteren. Ik vraag me ondertussen af of het niet verloren is gegaan. Ik wil al lang de eventuele BTW betalen want dit pakket moet zo snel mogelijk doorgestuurd worden zodat mijn wagen kan worden gerepareerd.

Gewenst oplossing

  • Onmiddellijke levering van mijn pakket

Berichten (1)

F. D.

aan: UPS

25/11/2021

Beste, Gezien mijn pakket nog steeds niet bezorgd werd na bijna 3 maanden en zich zogezegd in uw magazijn bevindt, moet ik daaruit besluiten dat het bij u verloren gegaan is. Ik wens een schadevergoeding ten bedrage van de aankoopprijs van mijn artikel. Ik voeg hier nogmaals de factuur toe in bijlage. Gelieve deze zaak op een correcte manier te willen afhandelen. Hoogachtend, Filip Devreese philip_devreese@hotmail.com