back

Abonnement geannuleerd - toch betaling gereserveerd via Mastercard voor 12 volgende maanden

PARSHIP Speersort 10, Hamburg
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. R.

aan: PARSHIP

29/10/2021

Beste, Vorig jaar in oktober 2020 ging ik bij Parship een abonnement aan voor 12 maanden Premium lidmaatschap. Ik heb dit lidmaatschap na een korte periode terug geannuleerd zodat deze na 12 maanden zeker niet zou verlengd worden, ik was absoluut niet tevreden van Parship. Voor dit lidmaatschap betaalde ik vorig jaar een bedrag van 313,95 euro via Mastercard. Dit was voor 1 jaar. Ik heb ondertussen al een héle tijd geleden het abonnement opgezegd via mijn Iphone, aangezien ik het abonnement ook aanging met mijn Iphone, en wat gebeurt er nu? Vandaag zie ik opnieuw een bedrag van 358,80 euro gereserveerd staan naar Parship, via mijn Mastercard. Ik heb Parship al telefonisch proberen bereiken, maar dat is onmogelijk. Je kunt enkel een online contactformulier indienen of via email contact opnemen naar support@parship.nl. Dit heb ik intussen allebei al gedaan. Ik ben nog in afwachting van hun reactie, maar ik wens dit toch ook al te melden via jullie, omdat dit blijkbaar niet de eerste keer is. Indien het nieuwe bedrag van 358,80 euro van mijn rekening zou vertrekken wens ik een advocaat in te schakelen en doe ik Parship een proces aan. Ik vind dat dit absoluut niet kan. Kunnen jullie mij aub zo snel mogelijk contacteren om te overlopen wat de mogelijkheden hier zijn? Indien ik toch van Parship een antwoord zou krijgen dat de betaling geannuleerd zal worden, neem ik met jullie contact op om dit te melden. Alvast bedankt voor uw spoedige reactie. Mvg, Silke Reyns

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 358,80

Berichten (1)

PARSHIP

aan: S. R.

29/10/2021

Beste mevrouwmijnheer, Hartelijk dank voor uw bemiddeling. Aangezien deze klacht openbaar is, kunnen wij op grond van de wetgeving op het gebied van de gegevensbescherming hier niet inhoudelijk reageren. Dat hebben wij in een persoonlijk bericht, naar het adres wat in het profiel wordt gebruikt, gedaan. Met vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Jaap van Loon Uw Parship klantenservice © 2001-2021 PE Digital GmbH - Made with ❤ Managing Directors: Marc Schachtel, Henning Ra¶nneberg PE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam Nederland KvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01 Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg Duitsland Inschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331 www.parship.be [---002:000704:02845---]