back

probleem terugbetaling

TUI Belgium - TUIfly Luchthaven 40 1, ZAVENTEM
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. C.

aan: TUI Belgium - TUIfly

27/10/2021

Beste , Op 14/07/2020 boekten wij een stoel op een vlucht naar Varna (Bu) ,reserveringsnummer 100714898 tbv 40 euro. Reeds ontelbare malen proberen wij via telefoon ,mail de diensten van Tui te contacteren. Op geen enkele dienst kon men ons niet helpen of nam men de telefoon niet op. Nergens kunnen wij dus de kosten van deze geannuleerde vlucht recupereren, ook niet bij de dienst waar wij oorspronkelijk boekten nl Tui fly services.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 40,00

Berichten (1)

TUI Belgium - TUIfly

aan: M. C.

27/10/2021

Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply Bedankt voor uw bericht. Indien u een nieuwe klacht wenst in te dienen dan kan dit via het klachtenformulier op de de website van TUI of TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone * Nieuwe klachten ingediend per mail kunnen niet in behandeling genomen worden. Reacties op een bestaand klachtendossier zullen toegevoegd worden aan uw klachtendossier. Door de gevolgen van de Covid-19 crisis, kan de behandeling van mails vertraging oplopen. __________________________ Merci pour votre message. Si vous souhaitez introduire une nouvelle plainte, vous pouvez le faire via le formulaire de plainte sur le site de TUI ou TUI fly. * TUI fly: s:www.tuifly.be/fr/my-zone * TUI: s:www.tui.be/fr/my-zone De nouvelles plaintes introduites par e-mail ne pourront pas être traité. Les réponses à une plainte existante seront ajoutées à votre dossier de plainte. En raison des conséquences de la crise du Covid-19, le traitement des e-mails peut être retardé. __________________________ Thank you for your message. If you wish to submit a new complaint, you can do so via the complaint form on the TUI or TUI fly website. * TUI fly: s:www.tuifly.be/nl/my-zone * TUI: s:www.tui.be/nl/my-zone New complaints submitted by e-mail cannot be processed. Replies to an existing complaint will be added to your complaint case. Due to the consequences of the Covid-19 crisis, the handling of emails may be delayed. Automatisch bericht – réponse automatique – auto-reply