back

VERHOGING VOORSCHOTFACTUUR MET 68% BIJ VAST CONTRACT

MEGA Rue Natalis, 2 , Luik
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: MEGA

26/10/2021

Beste, Ik ben helemaal niet akkoord met het afhalen van dit voorschot ,€ 369,19, op 01/11/2021. Ik heb dit reeds gemaild aan jullie diensten. Zie hierna Mail van jullie diensten dd Donderdag 21 oktober 2021 13:08:03 Geachte klant, Hartelijk dank voor uw aanvraag: Untitled ticket 1952852 Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen. In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u). Met duurzame groeten, Maxime Sonkes Sales & CX Director Mega (Power Online SA) Vaartstraat 167, 3000 Leuven Mijn antwoord dd 22/10/2021 Geachte, Klopt het dat deze mail welke ik nu ontvang van jullie diensten gaat over mijn voorschotfactuur. Ik heb namelijk telefonisch contact opgenomen met jullie diensten waarin ik mijn beklag heb gemaakt in de praktisch verdubbeling van mijn voorschotfactuur niettegenstaande dat ik een vast contract had sedert 01/09/2021. Ik betaalde toen 217 euro en nu was die plots opgeslagen naar 369 euro. Als ik zelf de berekening maak stel ik vast dat u mijn gaskosten verrekend hebt aan de huidige gasprijzen, 8 eurocent, en niet aan mijn contractuele 4.4 eurocent. Zo is het normaal dat ik bijna dubbel zoveel dien te betalen. Ik ben daar niet met akkoord en wens mijn voorschotfactuur terug op 217 euro te brengen. Zelf kan ik dit via jullie website niet. Men kan maximum 10% van het originele overeengekomen voorschot verminderen(bij mij 217€ dus 21 €) en jullie kunnen zomaar 68%(157€) opslaan zonder enige inspraak van de klant. Dit is een ongeoorloofde praktijk. Ik hoop dat mijn voorschotfactuur voor 09/11/2021 zal aangepast zijn. Groeten Jan Vincent Ik hoop dat jullie rekening houden met deze meldingen. Jan Vincent

Gewenst oplossing

  • aanpassing voorschotfactuur zoals voorzien in vast contract

Berichten (1)

MEGA

aan: J. V.

29/10/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - VERHOGING VOORSCHOTFACTUUR MET 68% BIJ VAST CONTRACT - (CPTBE01385610-62) Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen. In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u). Met duurzame groeten, Maxime Sonkes Sales and CX Director Mega (Power Online SA) Vaartstraat 167, 3000 Leuven --- ---------------------------------------------- Klachtenbox, 26 okt. 2021 11:38 CEST-------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Mega.[XZ32KZ-WWR8] (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C741a94871b3c4d38b86908d998645bdf%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637708379069025908%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=UVUFuvWko4vBiGooYL6FY1zYe1H8smSQwfqrcsv%2BAiE%3Dandreserved=0) (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7C741a94871b3c4d38b86908d998645bdf%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637708379069030885%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=U0xa8OJXahedhwOSmItaPk2oGyREvCi5O5AIhR4vjnE%3Dandreserved=0)-------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van Mega.[XZ32KZ-WWR8]