back

Retourverzending zalando

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. D.

aan: ZALANDO

25/10/2021

Beste Ik bestelde bij zalando enkele kleren. Een deel hield ik, het andere deel stuurde ik terug op. De geretourneerde artikelen kon ik online als retour niet bevestigen omdat hier voor geen tool is. Bij de eerste betalingsherinnering mailde ik wat ik betaald had en welke zaken terug werden gestuurd. Hierop kreeg ik geen reactie. Nog een tweede mail gestuurd.. geen reactie. Na een aangetekende brief.. terug geen reactie. Zalando dreigt nu en zet een incassobureau in het spel. Indien het moet, neem ik ook zelf verdere stappen. Zo’n oneerlijke handel tolereert niemand. Hopend dat dit zo snel mogelijk wordt afgehandeld. Alvast bedankt.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

L. D.

aan: ZALANDO

08/11/2021

Beste Ik mocht na meerdermaal aandringen nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik ben dit echt BEU! Is dit de service die jullie bieden? Via mails, brieven, testaankoop, … kunnen jullie mij nog steeds geen antwoord geven. Ik wil dat u de schuld die jullie mij opletten opgeven. Ik betaal niet voor iets die ik niet heb. Ik betaal jullie steeds correct, zo jammer dat jullie geen wederzijdse service terug bieden… Gelieve mij zo snel mogelijk te contacteren. Lise