back

Bestelling niet ontvangen

Hunkemöller Godefriduskaai 20B, Antwerpen
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. A.

aan: Hunkemöller

22/10/2021

Beste, op 12/10 heb ik een besteling ontvangen en deze zou ik op 13/10 hebben ontvangen. Na mijn thuiskomst thuis van het werk heb ik niks gevonden in de hal noch bij de buren. Dezelfde dag (13/10) mail gestuurd naar hunkemoller.. 3 dagen later geen reactie.. Nog eens een mail gestuurd en ook via messenger.. Geen reactie.. Vandaag 22/10 heb ik 1 uur lang aan de telefoon gestaan, zonder enige reactie... Nadien is de verbinding ook zelf uitgevallen!!!! Voor deze bestelling heb ik de klarna betaalmethode gekozen. Klarna heb ik nu in pauze gezet! Ik zou graag willen weten waar mijn bestelling is en uberhaupt een antwoord ontvangen van de klantendienst van Hunkemoller!!!!! Dit kan niet zomaar! Het gaat hierom een grote bestelling met een grote bedrag en ik kan niemand bereiken!!!!

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Annulering van de bestelling! Dit is de laatste keer dat ik iets online bestel! Slechte klantenservice

Berichten (1)

Hunkemöller

aan: H. A.

22/10/2021

Hunkemöller    Best sellers Bras Knickers Nightwear Hosiery         Hi Shero, Thank you for your request, this is an automatic response. Case number 01613690 We will try to respond to your email as quickly as possible, but this may take a bit longer than you are used to. We are sorry for the inconvenience. In the meantime, we recommend you to read our FAQ (Frequently Asked Questions) where you can find regular answers to your questions. You can visit the page by clicking here. Have a lovely day! Love, Hunkemöller                   CustomerService   © Hunkemöller Netherlands 2019