back

Garantie wordt niet geaccepteerd

PRENUPTIA Hasseltweg 240, GENK
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

B. D.

aan: PRENUPTIA

21/10/2021

Beste, Op 9 augustus 2021 heb ik een tuinset (tafel met 4 stoelen) ontvangen. Echter een 14 tal dagen later komen we tot de vaststelling dat een van de stoelen een defect vertoont. Deze stoel werd slechts 2 x gebruikt. Na een telefoontje naar de klantenservice voor raad, werd ik doorverwezen naar de website van Prenuptia voor het invullen van een klachten formulier met foto. Op 19 oktober 2021 krijg ik een email met het bericht dat mijn klacht afgewezen werd door de fabrikant van de stoelen met als uitleg dat ze dit nog nooit eerder hebben voorgehad en het dus wel door verkeerd gebruik moet zijn veroorzaakt. Daar ik niet akkoord ga met deze beslissing zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Gewenst oplossing

  • Vervanging
  • Herstelling