back

Probleem is UITEINDELIJK opgelost, maar dit, NOOIT MEER

Elektro Lommelen Turnhoutsebaan 166, Oostmalle
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. D.

aan: Elektro Lommelen

21/10/2021

DIT, NOOIT MEER !!! KLANT IS SPEELBAL Mensen, lees vooreerst de Reviews en het grote aantal klachten en beslis dan om te bestellen bij Elektro LOMMELEN Ik heb een bestelling gedaan(een vaatwasser Bosch van 898 euro) en mij laten verleiden door hun prijs. Je kan het al raden en na reeds wat mailverkeer: de vaatwasser was niet in stock en een leverdatum kon niet worden gegeven. Bestelling na 10 dagen geannuleerd (= mooi binnen hun aangegeven termijn van 14 dagen) en om mijn geld terug gevraagd. Een levering was niet gebeurd, dus is er hier geen sprake van een retour. Pas na 36 dagen geld teruggestort. Schandalig slechte klantenservice: niet nakomen van herroepingsrecht van particuliere online aankoop binnen 14 dagen. Belovers en ontzettend mooie praters. Schaamteloos. Machtsmisbruikers, op zo'n manier als klant worden behandeld is scandaleus en zetten het ONLINE verkopen in een zeer slecht daglicht. Tijdrovend getreuzel zowel voor de koper als voor de verkoper. Geen idee wat ze hiermee willen bereiken. Veel klachten en slechte reviews, maar allicht dan toch geld op de kap van de koper. Afschuwelijk. Er wordt gespeeld met het geld van de klant en met zijn onzekerheid of er ooit zal (deels) terugbetaald worden. Deze firma was en is zelfs niet telefonisch bereikbaar. Ik heb het ticketing-systeem via de webshop gebruikt en geprobeerd om via deze weg informatie in te winnen. Ik kan u het relaas bezorgen. Ik werd hier van het kastje naar de muur gestuurd. Ergerlijk. Punt van verbetering: duidelijke vermelding van voorraad op hun site, want dat is er nu niet. De klant heeft online betaald maar als het niet in stock is, dan begint de miserie. Enkel contact via mail, ontzettend veel heen en weer verkeer, wat uiteindelijk voor hen heel veel lees en schrijfwerk is en voor de klant veel frustratie. Ze stellen zich totaal niet in de plaats van de klant die uiteindelijk op veel geld moet wachten. Honteus, laag en nietswaardig. NOOIT MEER !!!

Gewenst oplossing

  • Geen opvolging meer nodig, ik wil enkel klacht voor iedreen zichtbaar tonen

Berichten (1)

Elektro Lommelen

aan: L. D.

21/10/2021

Online bekijken en antwoorden [s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiY2ZhNGE1ODEtYmIyMC00MDhhLWI3MWYtMTA4ZWFhZDkzZjE4IiwidGlja2V0X2lkIjoxMTQxMDY0MSwiZXhwIjoxNjQyNzcyMjUwfQ.ajUv0mG92yxjPELQ8pZhOn7K8X_E1Fz1vtwhPWSBVZcandticket_id=11410641andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV 21 Oct 2021 Beste klant, we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snel als mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk te verwerken. Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling, herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mail afgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status of opvolging van uw online aankoop. Uw ticket nummer is 11410641 Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoon antwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN en ANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowieso niet behandeld. Met vriendelijke groeten Het support-team van Elektro Lommelen ------------------------------------------------- Cher client, Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plus rapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traiter votre question le plus rapidement possible. Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange, réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujours traitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donner aucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne. Votre numéro de billet est 11410641 Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujet de votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail en utilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE. Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autres questions ne sont pas traitées de toute façon. Bien à vous. Léquipe de Lommelen ------------------------------------------------- Turnhoutsebaan 166 2390 Oostmalle www.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 21 Oct 2021 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van LUC DE SUTTER Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform [:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website [:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01382678-40]. - De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01382678-40. Heb je vragen over ons platform? [:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 3d549f80-f338-48cb-8377-7ad3fc9eb60a Probleem is UITEINDELIJK opgelost, maar dit, NOOIT MEER Naam van de klant LUC DE SUTTER Klantreferentie Offertenummer: 11050948 Beschijving van de klacht DIT, NOOIT MEER !!! KLANT IS... Ticket reference: cfa4a581-bb20-408a-b71f-108eaad93f18