back

problemen met terugbetaling

afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. B.

aan: Newpharma

21/10/2021

beste , ik bestelde op 03/10/2021 een orthopedisch kussen , ontvangen op zaterdag 09/10/2021, eerste mail om het kussen retour te sturen gestuurd op 17/10/2021 U weigert deze retour aan te nemen op 2 verschillende feiten 1 ste antwoord op mijn mail omdat het gebruikt is , ik wijs u op mijn herroepingsrecht dat ik binnen de 14 dagen mijn produkt mag terugsturen 2de antwoord op de mail , ik moet zelf contact opnemen met de leverancier omdat de kwaliteit niet voldoet en u weigert nog steeds om het kussen retour te nemen . Ik verwacht nog steeds een retournota , omdat dit kussen in elkaar zakt als een pudding en ik het recht heb om binnen de 14 dagen een product retour te sturen mvg Myriam Berat

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 68,79

Berichten (1)

Newpharma

aan: M. B.

21/10/2021

--------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------- Charlotte, 21 okt. 2021 14:55 CEST Geachte Mevrouw Berat, Wij danken u voor uw bericht Zoals per e-mail en per telefoon uitgelegd, mogen wij uw retour niet aanvaarden als dit aan onze voorwaarden niet voldoet: s:www.newpharma.be/apotheek/misc/legal-information. (10.7) Als een product al geopend of gebruikt werd, mogen wij het voor hygienische redenen niet meer doorverkopen. Wij betreuren de situatie en danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Charlotte Customer Support - Newpharma ---------------------------------------------- klachtenbox@test-aankoop.be, 21 okt. 2021 13:06 CEST [3QV8L9-P3ZV] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [3QV8L9-P3ZV]