back

Retournering kleed Zalando

afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

L. D.

aan: ZALANDO

20/10/2021

Beste, Ik heb in Mei 2021 via Zalando een reeks kleedjes besteld om op een trouwfeest te dragen. Uit een aantal kleedjes heb ik er één gekozen en al de rest terug gestuurd. Omdat Zalando het goed vindt om verschillende bestellingen in één doos terug te sturen heb ik deze kleedjes allemaal gezamenlijk terug gestuurd in één doos. Hierna kon ik op mijn account zien dat alle kleedjes als geretourneerd werden aangeduid behalve één kleedje. Dit vond ik vreemd waardoor ik meteen via de service contact heb opgenomen. via e-mail is er contact geweest maar ging heel langzaam. Ik heb een rechtsverklaring ingevuld met de nodige informatie, geldig identiteitsbewijs en het bonnetje van de post. Het heeft lang geduurd voor ze hierop antwoorden, ondertussen kreeg ik via de post ook brieven over een gerechtelijke procedure dat zou beginnen, een e-mail dat een deurwaarder zou langskomen en onlangs heb ik weer een brief gekregen van een advocatenbureau. Ondertussen hebben we ook gebeld naar Zalando om te laten weten dat we dit niet betalen. zij lieten ons weten dat het voor hun afgesloten is en zij niets aan de situatie kunnen doen. Wij hebben laten weten dat ook wij niets in handen hebben vanaf het moment dat we het pakje aan de post geven. ze lieten ons weten dat we klacht konden neerleggen bij de politie omdat het om diefstal zou kunnen gaan. klacht gaan neerleggen bij de politie heb ik niet gedaan, omdat ik niet in zie wat zij aan deze situatie kunnen doen. Ik ben het beu dat ik hiervoor moet opdraaien, brieven krijg van advocaten en deurwaarders terwijl ik hier niets aan kan doen.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur
  • Schadevergoeding