back

Onterechte factuur Telenet

Telenet Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. V.

aan: Telenet

19/10/2021

Beste, Toen ik vorige maand mijn Telenet-diensten opzegde, werd van de ene op de andere dag mijn mailbox opgeheven. Ik kreeg verkeerde informatie van de Telenet klantendienst. Ik kwam toen overeen met Telenet dat ik ter compensatie niets meer hoefde te betalen. Nu krijg ik terug een factuur van 55 EUR voor een vergoeding voor Powerline. Dit was niet wat ik vorige maand ben overeengekomen met Telenet. Bovendien heb ik al mijn Telenet toestellen vorige maand teruggebracht naar de Telenet winkel in Hoogstraten. Ik protesteer deze factuur dan ook.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

Telenet

aan: S. V.

20/10/2021

Klantennummer: 919485127 Beste mevrouw Van De Poel, Naar aanleiding van uw klacht probeerde ik u te contacteren. Jammer genoeg kon ik je niet bereiken. Ik heb uw voicemail ingesproken en de nodige rechtzetting uitgevoerd. Met vriendelijke groet Telenet --