back

Problemen met factuur

Telenet Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. E.

aan: Telenet

16/10/2021

Beste, Heb reeds verschillende keren naar jullie bedrijf gebeld ivm mijn factuur. Heb drie verschillende factuurtjes gehad via mijn Telenet app. 1 met 226 euro vorige maand dan is er een correctie op gebeurd en was het 201 en dan de derde die ik uiteindelijk betaald heb en waarvan jullie zeiden dat er een creditatie is gebeurd is van 32,66 euro. Nu deze maand krijg ik een bericht dat ik 262,97 euro moet betalen. Ik heb aan mijn OCMW begeleidster gezegd dat ik maar 32,66 euro moest betalen vorige maand, hoe moet ik haar nu uitleggen dat ik bijna 300 euro moet betalen? Vertel mij eens hoe? Dan heb ik ook verscheidene keren geld gestort, 1 keer 20 euro dan 32,66 dan 40 euro dat jullie in eerste instantie kwijt waren en als laatste 22,72 euro. Mijn schuld bedraagt nu 222,297 euro bij jullie. Ik heb iemand van de opzegdienst aan de lijn gehad en eindelijk kreeg ik gehoor dacht ik. Ze ging mijn rekening voor me nakijken omdat ze fouten vond en me terug bellen, niks gehoord in de tussentijd. Ik krijg geen gehoor van jullie en dat frustreert mij enorm. Had geen klagen over jullie en nu wil ik de overstap zo snel mogelijk maken.

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

Telenet

aan: S. E.

18/10/2021

Klantennummer: 1002207737Beste Mevrouw El Ghanouti, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 18/10/2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Marleen Telenet Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --