back

teveel betaald voor digibox

Telenet Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: Telenet

16/10/2021

beste, vorig jaar 2020 hebben wij onze digibox ingeleverd bij een telenet winkel. tot vandaag hebben wij blijkbaar nog steeds betaald voor de tv/digibox aansluiting terwijl deze niet active staat. wij zijn naar de telenet winkel geweest en het probleem uitgelegd. de medewerker heeft gebeld naar het hoofdkantoor. nu komen ze met een goedmakertje voor een promo aanbieding. hier gaan wij niet mee akkoord. graag willen wij het volledige bedrag terugbetaald krijgen van de periode dat wij teveel betaald hebben.volgens onze berekening gaat het zeker over 300 eur. vriendelijke groet, john van leeuwen

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 300,00

Berichten (1)

Telenet

aan: J. V.

19/10/2021

Klantennummer: 943614178Beste Mevrouw Don Porto Carero, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 19/10/2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Marleen Telenet Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --