back

reactivatiekost van 50 EUR

Telenet Liersesteenweg 4, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

R. B.

aan: Telenet

15/10/2021

Beste, We wensten onze mogelijkheden met de mobiele diensten uit te breiden en kozen daarvoor voor het one pakket? Blijkbaar werd ook de TV formule herzien, met als gevolg dat we nu enkel nog de openbare omroep kunnen zien. Blijkbaar is de digicorder nu uitgeschakeld en moet deze gereactiveerd worden aan een kost van 50 EUR. Als Telenet nu eens duidelijker in zijn formules zou worden en trouwe klanten steeds de voor hun beste formule zouden aanbieden ipv onduidelijke linken op websites, dan konden we inderdaad spreken over klantvriendelijkheid. Na diverse telefoontjes naar 015-666 666 (wat ons ook geld kost) hopen we nu terug TV te kunnen kijken via de digicorder. En die 50 EUR extra is er echt teveel aan. Al meer dan 20 jaar klant .

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 50,00

Berichten (1)

Telenet

aan: R. B.

18/10/2021

Klantennummer: 438711903Beste Meneer Boeren, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 18/10/2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Petra Telenet Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --